پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز در استان کرمان، افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است و درساعات بعد از ظهر به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود، گفت: برای امروز افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان پدیده غالب است.

او افزود: فردا بارش‌های رگباری و پراکنده به همراه رعد و برق در مرکز، غرب، جنوب غرب و ارتفاعات شمال استان پیش بینی می‌شود.

 سلاجقه با اعلام اینکه بارش‌ها در این مناطق تا صبح سه شنبه ادامه دارد، تصریح کرد: دامداران باید از رفتن به ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها خوداری کنند.

او بیان کرد: در مناطق مستعد، احتمال رگبار تگرگ دور از انتظار نیست.

سلاجقه افزود: در حالی که مردم منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار