اعطای ۳۵۰ میلیارد ریال وام به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان رضوی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: سال گذشته ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان رضوی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل مکرمی‌فر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: طی سال گذشته در مجموع ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل مجوز مشاغل خانگی سامانه کارا به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان رضوی پرداخت شده است.

او افزود: در حال حاضر مجوز فعالیت برای ۸ هزار و ۹۰۰ هنرمند صنایع‌دستی استان صادر شده است و‌پیش بینی می‌شود این تعداد امسال به بیش از ۹ هزار ۴۰۰ مجوز افزایش یابد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با اشاره به افزایش ۶ برابری تسهیلات اعطایی در سال ۹۹ نسبت به سال ۸۹، ادامه داد: ۸۰ میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات کرونایی به ۸۲۴ طرح از هنرمندان صنایع‌دستی خراسان رضوی در طول سال گذشته پرداخت شده است.

مکرمی فر بیان کرد: در سال گذشته بیش از  هزار و ۸۵۴ پروانه تولیدی برای فعالیت هنرمندان صنایع‌دستی خراسان رضوی صادر شد که پیش بینی می‌شود این تعداد در سال آینده به دو برابر افزایش یابد.

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.