لزوم نیازسنجی و مطالعه برای تبلیغات اسلامی

نماینده ولی فقیه در خوزستان نیازسنجی و مطالعه را از ضرورت‌های اساسی برای تبلیغات اسلامی برشمرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع مبلغین طرح تبلیغی-جهادی انصارالحجه (عج) در خوزستان نیازسنجی و مطالعه را ۲ ضرورت اساسی کار تبلیغی روحانیون و طلاب دینی برشمرد و گفت: برای کار‌های تبلیغی حتما باید مطالعه شود.

وی با بیان اینکه باید نیاز‌های روز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان را بررسی و براساس آن‌ها اقدام کرد، افزود: مبلغین وقتی در میان مردم حضور پیدا می‌کنند، فعالیت آن‌ها پاسخگو است و این ابتکار سبب شده تا کار‌های تبلیغی در فضای عمومی صورت گیرند.

امام جمعه اهواز به ضرورت نیازسنجی روز جامعه برای دختران و پسران تاکید کرد و بیان داشت: به تعبیر حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، چاشنی صحبت‌ها باید مطالب خنده‌دار باشد و به گونه‌ای جاذبه‌ای را ایجاد کند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه از سال گذشته که با ویروس منحوس کرونا مواجه شدیم حضور در مساجد و اماکن عمومی دشوار شده است، اظهار کرد: از طرفی تبلیغ دین تعطیل‌بردار نیست، در همین راستا روحانیت و طلاب به صورت سیار به تبلیغ دین می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.