قطار مرگ کرونا بدون توقف در مازندران

۲۰ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ شبانه روز گذشته جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،۲۴۶ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۲۰ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

جان باختن ۱۸ کرونایی در حوزه مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۶ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۷۹ نفر ترخیص شدند.

او افزود: هزار و ۳۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

دکتر موسوی با اشاره به جان باختن ۱۸ نفر در ۲۴ساعت گذشته، گفت: ۲۲۲ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او افزود: سد مقابله با ویروس جهش یافته تشدید شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده جدی از ماسک، پرهیز از تردد غیرضروری و محدود شدن جمع‌های خانوادگی است.

مرگ ۲ بیمار کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۶۰ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه، گفت: ۲۲ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۳۳۳ نفر اعلام کرد و افزود: ۵۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

دکتر جلالی با اشاره به جان باختن ۲ نفر در ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار