لیگ برتر انگلیس / شکست غیر منتظره وستهام برابر نیوکاسل

هفته سی و دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس با شکست غیرمنتظره تیم وستهام برابر نیوکاسل پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سی و دوم مسابقات فوتبال  لیگ برتر انگلیس وستهام، تیم چهارم جدول رده بندی در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف نیوکاسل رده شانزدهمی رفت و در عین ناباوری تن به شکست ۳ بر ۲ داد.

در این دیدار داوسون از وستهام در دقیقه ۳۶ از زمین مسابقه اخراج شد و نیوکاسل با بهره‌گیری از برتری عددی موفق شد مهمان خود را با شکست بدرقه کند.

در این بازی ابتدا دیوپ، بازیکن وستهام در دقیقه ۳۶ به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود و سپس جوئلینتون، بازیکن نیوکاسل در دقیقه ۴۱ دومین گل این تیم را وارد دروازه وستهام کرد.

در نیمه دوم، شاگردان دیوید مویس در وستهام به خود آمدند و ۲ گل به ثمر رساندند. عیسی دیوپ در دقیقه ۷۳ اشتباه خود را جبران کرد و اولین گل وستهام را به ثمر رساند و پس از او جسی لینگارد، ستاره این روز‌های وستهام در دقیقه ۸۰ گل تساوی وستهام را به ثمر رساند، اما این پایان کار نبود و نیوکاسل ۲ دقیقه بعد توسط جو ویلاک، گل سوم را زد و ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی را از آن خود کرد.

وستهام با وجود این شکست با ۵۵ امتیاز از ۳۲ بازی همچنان در رتبه چهارم جدول رده بندی باقی ماند و نیوکاسل با ۳۵ امتیاز از همین تعداد بازی، به رتبه پانزدهم صعود کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار