میزان بهره مندی خانوار روستایی تکاب از گاز به ۸۰ درصد می‌رسد

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در آینده نزدیک، میزان بهره‌مندی خانوارهای روستایی این شهرستان از گاز طبیعی به ۸۰ درصد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات گازرسانی در محور مایین بلاغ که یکی از صعب العبورترین مناطق کشور است، در حال اجراست. گفت: با پروژه‌هایی که در شهرستان تکاب درحال اجرا است و با پیشرفتی که در اجرای این پروژه‌ها وجود دارد؛ در آینده نزدیک، میزان بهره‌مندی خانوار روستایی این شهرستان به ۸۰ درصد می‌رسد.

او ادامه داد: این پروژه با هدف گازرسانی به ۲۰ روستای این محور در حال انجام است که امیدواریم تا سال آینده شاهد متصل شدن روستا‌های این محور به شبکه گاز کشور باشیم.

شیخی با اشاره به سردسیر بودن تکاب و طولانی بودن فصل سرما و همچنین شروع فصل کاری جدید در این شهرستان، تاکید کرد: به دلیل محدودیت‌های اقلیمی منطقه، گازرسانی به روستا‌های این شهرستان در اولویت کاری شرکت گاز قرار دارد و تسریع در اجرای پروژه‌ها در دستور قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی اظهار کرد: هم اکنون ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری تکاب تحت پوشش نعمت گاز طبیعی هستند،

شیخی یادآور شد: شهرستان تکاب به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی استان، مشکلات جاده‌ها و صعب العبور بودن مسیر‌ها یکی از شهرستان‌هایی است که پروژه‌های عمرانی آن خصوصا در بخش گازرسانی پر هزینه و زمان بر بوده و برای به بهره برداری از این پروژه‌ها به دلیل مسائل خاص جغرافیایی منطقه، نیازمند هماهنگی بیش از پیش بین ارگان‌ها و دستگاه‌های دیگر خدمات رسان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.