پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز ارتش

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش از ایثار و فداکاری دلاور مردان ارتش در دفاع از امنیت میهن اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم در بحران‌ها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،متن پیام پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز ارتش به این شرح است:

۲۹ فروردین، یادآور رشادت‌های بزرگ ‌مردانی است که با باور و ایمان قلبی، جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

آن‌چه امروز به آن می‌بالیم و در برابر جهانیان به آن مباهات می‌کنیم، مرهون حماسه‌آفرینی و پایمردی دلاورمردانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن، سربلندی، عزت و اقتدار را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آوردند.

غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیرو‌های زمینی، هوایی و دریایی، در عرصه دفاع از امنیت میهن اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران در حوادث و بحران‌های مختلف به‌ویژه در دوران شیوع کرونا، همواره خوش درخشیده‌اند و نام خود را در دفتر افتخارات این ملت جاودانه کرده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به روح پاک شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، از زحمات و رشادت‌های ارزنده فرماندهان، افسران، کارکنان و سربازان دلاور یگان‌های مختلف ارتش در استان آذربایجان شرقی قدردانی می‌کنم و موفقیت و بهروزی همه دلاورمردان ارتش را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.