تأمین جهیزیه برای یک هزار و ۶۳ نوعروس نیازمند

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال جهیزیه یک هزار و ۶۳ نوعروس نیازمند استان تهیه و به آن‌ها اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پارسال جهیزیه یک هزار و ۶۳ نوعروس نیازمند استان تهیه و به آن‌ها اهدا شد.

او افزود: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند از رویکرد‌های حمایتی این نهاد است که با مشارکت خیران، مؤسسات خیریه و کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملک پور بابیان اینکه جهیزیه‌های اهدایی شامل لوازم ضروری منزل از جمله فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر وسایل مورد نیاز است اضافه کرد: این تعداد جهیزیه با هزینه ۶ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان تهیه و به نوعروسان اهدا شده است.

او اعطای جهیزیه به بانوان سرپرست خانوار در صورت ازدواج مجدد و ارائه کمک‌هزینه ازدواج به پسران را از خدمات کمیته امداد در حوزه تأمین هزینه ازدواج عنوان و مطرح کرد: همچنین کمک هزینه ازدواج به ۱۱۹ زن سرپرست خانوار جهت ازدواج مجدد پرداخت شده است.

ملک پور با اشاره به حمایت خیران و مؤسسات خیریه از ازدواج جوانان نیازمند استان گفت: بخشی از هزینه‌های تأمین هزینه‌های ازدواج مددجویان توسط خیران داخل و خارج از استان تأمین‌شده است.

او ضمن تأکید بر اهمیت فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.