دادستان جیرفت خبر داد؛

دستگیری قاتل نوجوان جیرفتی در کمتر از ۲۴ ساعت

سلامی گفت: قاتل دختر بچه ۱۳ ساله جیرفتی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری قاتل دختربچه ۱۳ ساله‌ در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: این حادثه روز ۲۸ فروردین ماه امسال در روستای سعید آباد ایلخانی جیرفت رخ داده است.

او در تشریح این خبر با اشاره به اینکه قتل این دختربچه ۱۳ ساله در منزل شخصی آن‌ها و در غیاب والدین  او رخ داده است، افزود: بنا به گفته شاهدان محلی، پدر مقتول در محل کار و مادر  او نیز برای انجام امور ثبت نام این دانش آموز در مدرسه تیزهوشان در بیرون از خانه بوده اند.

سلامی بیان داشت: مادر این دختر بچه، پس از بازگشت به منزل با جسد بی جان فرزند خود روبرو شد و بدون فوت وقت با اورژانس تماس گرفته است.

او گفت: پس از حضور اورژانس و به دلیل مشکوک بودن این قتل، بدون فوت وقت، ماموران پاسگاه انتظامی رومرز و پلیس آگاهی نیز با حضور در محل و بررسی شواهد موجود، شناسایی عامل این قتل را در دستور کار قرار دادند و در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری قاتل او شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به این مطلب که قاتل در مراجع قضایی به قتل این دختربچه اعتراف کرده است، تصریح کرد: قاتل ۳۱ ساله این جنایت، در اعترافات خود انگیزه این قتل را اختلاف با والدین مقتول ذکر کرده است.

او یادآور شد: جسد این دختربچه نیز  برای مشخص شدن علت قتل و انجام بررسی‌های تخصصی مورد نیاز به پزشکی قانونی منتقل شده است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار