اجرای عملیات پاکسازی و تسطیح حریم در ۲۰۶ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی بوکان

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان از اجرای عملیات پاکسازی و تسطیح حریم در ۲۰۶ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی شهرستان بوکان در یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، هاوری شمس الهی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۳۰ عدد گاردریل در سطح محور‌های مواصلاتی این شهرستان جمع آوری، تعمیر یا نصب گردیده و نیز ۵۰۰ متر عملیات ترانشه برداری جهت ایمن سازی محور‌ها انجام شد.

شمس الهی افزود: در این مدت ۷ عدد نرده حفاظ و قرنیز تعمیر، ۸۴ کیلومتر عملیات تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه‌ها و ۲۰۶ کیلومتر عملیات پاکسازی و تسطیح حریم در شهرستان بوکان به پایان رسید و نسبت به جمع آوری، بازسازی و تعمیر و نیز نصب ۹۶۰ عدد تابلو و علائم در محور‌های شهرستان بوکان اقدام گردید.

 این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: سال گذشته ۶ عدد سرعت کاه در جاده‌های شهرستان بوکان نصب و ۵۲۶ مورد تنقیه پل انجام گرفت و برای ایمن سازی محور‌های شهرستان ۴۱ کیلومتر خط کشی و ۵۴ مورد گشت‌های تلفیقی با پلیس راه شهرستان برگزار گردید.

او گفت: از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان در سال گذشته می‌توان به ۴۰۳ تن نخاله برداری، ۵۷ مورد اخطار کتبی برای متجاوزین به حریم راه و ۲۷ مورد اجرای احکام قضایی، ۱۸ هزار و دویست مورد شستشوی تابلو و علائم، ۲۲ عدد تعمیر و نصب چراغ‌های هشدار چشمک زن و همچنین ۷۹ کیلومتر برچیدن علف‌های هرز در محور‌های شهرستان اشاره کرد.

شمس الهی ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش شبانه روزی راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان در سال جاری شاهد امن‌تر شدن بیش از پیش محور‌های مواصلاتی این شهرستان و آسایش کاربران جاده‌ای و مسافرین گرامی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.