کشف کالای قاچاق در فروشگاه اینترنتی

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از محکومیت ۲۴۰ میلیون ریالی یک فروشگاه اینترنتی توزیع کالای اساسی در بیرجند خبر داد.

اشرفی مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به اخبار واصله مبنی بر وجود یک انبار حاوی روغن خوراکی در بیرجند مأمورین پلیس امنیت اقتصادی به همراه بازرسین اداره صمت به محل مورد نظر که یک منزل مسکونی بود جهت بررسی‌های بیشتر مراجعه کردند.

او افزود: در بازرسی‌های انجام شده از منزل مسکونی برخی اقلام قاچاق شامل ۹۶ حلب ۵ کیلوگرمی روغن جامد، ۲۰۴ بطری ۲.۵ لیتری روغن مایع و ۳۵ بسته ۵۰ عددی ماسک که متعلق به یک فروشگاه اینترنتی بود کشف شد.

اشرفی با اشاره به این که گزارش کالا‌های کشف شده جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد، اظهار کرد: در شعبه چهارم پس از بررسی اسناد و اوراق پرونده و با توجه به این که مدیر فروشگاه کالا‌های خود و محل نگهداری آن را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت مکرده بود، اتهام انتسابی محرز شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: متهم در شعبه به استناد بند ب ماده ۱۸ و ۵۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به پرداخت مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.