پلمپ ۲ منزل مسکونی در محلات

پلیس شهرستان محلات ۲ واحد مسکونی را در این شهر پلمب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان محلات ۲ واحد مسکونی را که محلی برای استعمال و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شده بود را پلمپ کردند.

سرهنگ عباس محمد رضایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محلات با تشریح این موضوع گفت: با عنایت به اخبار واصله در خصوص پاتوق دو واحد مسکونی در یکی از محله‌های کم برخوردار شهر محلات، به عنوان محل توزیع و استعمال مواد مخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عباس محمد رضایی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان محلات با بررسی دقیق موضوع و با بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ضمن هماهنگی با مقام قضایی موفق به شناسایی این دو واحد مسکونی شدند.

او اضافه کرد: ماموران ضمن دستگیری ۱۵ توزیع کننده و معتاد مواد مخدر در این واحد‌های مسکونی هر دو منزل را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات تصریح کرد: در بازرسی از این محل اختفاء، مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال آن و نیز وسایل ارتکاب سایر جرائم کشف شد.

او از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود اینگونه اماکن و یا حضور توزیع کنندگان مواد مخدر د رمکانی خاص موضوع را سریعا به شماره تماس ۱۱۰ پلیس و یا خط مستقیم پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان محلات به شماره ۰۸۶۴۳۲۲۳۰۶۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.