رئیس بیمارستان گلستان ارتش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

درمان بیش از ۱۸ هزار بیمار کرونایی توسط بیمارستان گلستان نداجا

دریادار دوم مصدق‌خواه گفت: در این مدت بیش از ١٨ هزار بیمار کرونایی را پذیرش کردیم که از این مقدار حدود ٢ هزار نفر بستری شده اند.

امیر دریادار دوم پزشک علی مصدق‌خواه رئیس بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره آخرین فعالیت‌های این بیمارستان در مقابله با ویروس کرونا گفت: در اجرای سیاست‌های قرارگاه پدافند زیستی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش هم یکی از ٢٠ بیمارستان ارتش بوده که از ابتدای بحران کرونا نخستین بیمار کرونایی خود را در دوم اسفندماه ١٣٩٨ بستری کرد.

وی افزود: ما امکانات بسیاری در بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم که بخش ایزوله تنفسی یکی از آن هاست. این بخش از سایر قسمت‌های بیمارستان جداسازی شده و حتی از حیث تاسیسات بیمارستانی هم از سایر بخش‌ها جداست.

رئیس بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: ما توانستیم با استفاده از همین امکانات در ابتدای بحران کرونا وارد عمل شویم و بیماران را بستری کنیم.

وی افزود: در این مدت ما بیش از ١٨ هزار بیمار کرونایی را پذیرش کردیم که از این مقدار حدود ٢ هزار نفر بستری شده اند و ٩٠ درصد آن‌ها با سلامتی و بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

دریادار دوم مصدق خواه گفت: ما در موج چهارم کرونا که در آن قرار داریم و با توجه به تجربیاتی که در سه موج اول به دست آورده ایم به آمادگی خوبی رسیده ایم. با استفاده از همین آمادگی توانستیم حدود ٧٠ درصد از تخت‌های بیمارستان گلستان را به درمان بیماران کرونایی اختصاص دهیم و به همه مردم عزیزمان خدمت رسانی کنیم.

وی ادامه داد: با اینکه یک بیمارستان نظامی هستیم، خدمت رسانی ما به همه اقشار بوده است و این نبوده که ما در این مدت فقط به پرسنل یا فقط خانواده‌های نیرو‌های مسلح خدمت رسانی کنیم.

‌رئیس بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش گفت: حدود ٨٠ درصد از مراجعه کنندگان کرونایی ما از مردم عادی بوده اند. ما یک آی سی یو ٩ تخته و ۶ تخته داریم که قسمت ۶ تخته را به بیماران کرونایی اختصاص دادیم.

وی افزود: با کمک‌های قرارگاه پدافند زیستی ارتش ظرفیت درمانی خود را از ۶ تخت به ٢١ تخت افزایش دادیم و اکنون می‌توانیم با ظرفیت بیشتری نسبت به قبل بیماران کرونایی را در این بخش‌ها بستری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار