کشف ۱۰۰ اصله چوب آلات جنگلی قاچاق در استان اردبیل

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف ۱۰۰ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمود قلیزاده، سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با هوشیاری نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ۱۰۰ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی که با تعقیب نیرو‌های یگان حفاظت توسط قاچاقچیان در نوار مرزی استان اردبیل و گیلان رها سازی شده بود توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.

او افزود: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان بصورت ۲۴ ساعته در راه‌های قاچاق رو مرز مشترک استان اردبیل و گیلان حضور داشته و بصورت قاطعانه با افرادی که اقدام به قاچاق چوب و سایر فرآورده‌های جنگلی و مرتعی نمایند برخورد جدی خواهند داشت.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل همچنین از مساعدت و همکاری تنگاتنگ و مسئولانه نیروی انتظامی و همچنین اهتمام ویژه دستگاه قضایی استان در امر مبارزه و برخورد بدون اغماض با قاچاقچیان محصولات جنگلی و دست اندازان به اراضی ملی قدردانی کرد.

قلیزاده از مردم طبیعت دوست خواست ضمن یاری کردن مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان در مورد حفاظت و صیانت از جنگل‌ها و مراتع استان در صورت مشاهده هرگونه تعدی و تجاوز به حریم طبیعت موضوع را با شماره تلفن ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع در میان بگذارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.