برگزاری بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در کردستان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت:بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به صورت مجازی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سهیلا شیخی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir  نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

او بخش ملی، بین‌المللی، قصه‌گویی برتر کشور، پادکست و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای را از جمله بخش‌های این جشنواره اعلام کرد و افزود: دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال و زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از مخاطبان اصلی مرحله ملی این جشنواره هستند.

شیخی اضافه کرد: قصه‌هایی برای کودکان" "قصه‌هایی برای نوجوانان" و "قصه‌هایی برای بزرگسالان" از جمله بخش‌های مرحله ملی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای پادکست نیز می‌توانند تا ۱۵ مرداد آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

او ادامه داد:در حال حاضر ۴۰ هزار کودک و نوجوان در سطح استان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که در ۲۰ مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.