افتتاح ۱۴۹ پروژه عمرانی در عنبرآباد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح ۱۴۹ پروژه عمرانی در سالگرد تاسیس اساس نامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در آیین افتتاح ۱۴۹پروژه عمرانی در عنبرآباد، گفت: با همت بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی وخیران و...، در ۹عرصه با اعتباری نزدیک به ۶میلیاردو ۸۷۰ میلیون تومان این پروژه‌ها بهره برداری شده است.

او افزود: در راس این پروژه ها، ۳۹ واحد مسکن مددجویی ومحرومان است که ۳۰ واحد ساخته شده  و۹ واحد دیگر در مرحله ترمیم و تعمیر است.

سردار معروفی با اشاره به سایر پروژه‌ها بیان کرد: همچنین ساخت  ۱سالن ورزشی، احداث و تکمیل ۳ مدرسه، ساخت ۳مسجد با همت اهالی، احداث ۳خانه عالم، ۳ پایگاه بسیج و ساخت و احداث ۹۰ سرویس بهداشتی در مناطق محروم صورت گرفته است.

او با بیان اینکه احیا ولایه روبی ۳ قنات وآب رسانی کامل به ۳روستا در راس کار بوده است، تصریح کرد: مسئله مشکلات آب شرب در استان کرمان بسیار جدی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همه این کار‌های از نیمه شعبان پارسال برای مردمی که متضرر از شیوع بیماری منحوس کرونا بودند آغاز شد  و همچنان ادامه دارد.

او تصریح کرد: تا زمانی که نیاز باشد، با همت خیران، ائمه  جمعه وبا هماهنگی مسئولان اجرایی در کنارشان هستیم.

سردار معروفی گفت: تا پایان ماه رمضان ۵ مرحله کمک مومنانه در سراسر استان انجام می شود.

او به مشکل آب شرب کرمان اشاره کرد، گفت: ۵۰درصد بودجه سپاه را برای حل این مشکل در نظر گرفته ایم.

سردار معروفی افزود: طی پارسال ۸۶میلیارد تومان با مشارکت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک‌ها برای ایجاد اشتغال هزینه شده است، امسال هم این امر همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد : ترمیم، تعمیر و ساخت مسکن ،ازدواج آسان از دیگر اقدامات سپاه است و در این راستا پارسال ۲هزارو ۳۴۸ قلم جهیزیه  اهدا شد  ولی امسال  در نظر داریم ۱۰هزار قلم جهیزیه، به زوج های نیازمند اهدا کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.