تشکیل بیش از ۶۰۰ پرونده تعزیراتی در خراسان جنوبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از رسیدگی به ۶۳۸ پرونده در بخش کالا، قاچاق و دارو از ابتدای سال خبر داد.

اشرفی مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای فروردین ماه امسال در بخش کالا و خدمات تعداد ۳۳۱ فقره پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده است که از این تعداد ۲۱۹ پرونده مختومه شده و متخلفان به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال محکوم شده اند.

او افزود: در بخش پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز ۲۲۸ فقره پرونده وارد و ۲۰۸ پرونده مختومه شده که میزان محکومیت پرونده‌ها ۳۱ میلیارد و ۵۲۷ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال برآورد شده است.

اشرفی اظهار کرد: در بخش دارو و درمان تعداد ۷۹ پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده که از این تعداد ۷۲ پرونده مختومه شده و میزان محکومیت پرونده‌ها ۱۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال برآورد شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تعزایرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: بیشتر تخلفات ثبت شده عدم درج قیمت کالا، عرضه خارج از شبکه مرغ و گرانفروشی  بوده است.

افزایش ۳ برابری پرونده‌های تعزیرات حکومتی

اشرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به این که پرونده‌های وارده فروردین ماه امسال در مقایسه با پارسال رشد سه برابری داشته است گفت: فروردین ماه پارسال تعداد ۲۰۴ پرونده وارد تعزیرات حکومتی استان شده است.

او افزود: فروردین ماه پارسال در بخش کالا و خدمات تعداد ۷۶ پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده که از این تعداد ۶۳ پرونده مختومه شده و متخلفان مبلغ ۳۸۰ میلیون و ۳۰۴ هزار ریال محکوم شدند.

اشرفی اظهار کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز تعداد ۹۲ پرونده وارد و ۸۱ پرونده مختوم شده که میزان محکومیت ۸ میلیارد و ۷۷۲ میلیون و ۸۳۹ هزار ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: در بخش پرونده‌های دارو و درمان تعداد ۳۶ پرونده وارد و ۳۲ پرونده مختوم شده که میزان محکومیت ۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار