هم زمان با ماه مبارک رمضان؛

ابناءالرضا (ع)؛ محفلی قرآنی برای نوجوانان در حرم رضوی

هم زمان با ایام ماه مبارک رمضان، محفل قرآنی ابناء الرضا (ع)، میزبان نوجوانان زائر و مجاور حرم مطهر رضوی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت:  "ابناءالرضا (ع)" محفل قرآنی در ایام ماه رمضان و با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی است که همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور جمعی از نوجوانان زائر و مجاور در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.


او افزود: در این محفل نورانی نوجوانان و قرآن آموزان دارالقرآن الکریم با صوتی زیبا آیات قرآن کریم را ترتیل خوانی و تلاوت می‌کنند؛ همچنین آموزش برخی از مفاهیم کلام وحی توسط کارشناسان قرآنی در قالب بازی، سرگرمی، قصه و نمایش به مخاطبان از برنامه‌های محفل قرآنی ابناء الرضا (ع) است.


بیشتر بخوانید


مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ادامه داد: اجرای برنامه‌های شاد قرآنی همچون تواشیح و همخوانی توسط گروه‌های هم خوانی نوجوان، برگزاری مسابقات قرآنی، اهدای جوایز به برگزیدگان و اهدای هدایای متبرک به شرکت کنندگان در این محفل به قید قرعه، از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی است.


میریان بیان کرد: برگزاری این محفل قرآنی علاوه بر ایجاد انگیزه برای فراگیری تلاوت، ترتیل و مفاهیم قرآنی توسط نوجوانان، موجب کشف استعداد‌های قرآنی ازبین آن‌ها نیز می‌شود.

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار