پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

انتشار فیلم کودک‌آزاری با هدف تخریب باشگاه پرسپولیس و هوادارانش است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: فیلم کودک‌آزاری هوادار باشگاه استقلال به نظر می‌رسد ساختگی باشد و سازنده آن به دنبال تخریب وجهه باشگاه پرسپولیس و هوادارانش است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین بادامکی  پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص پخش و انتشار فیلم کودک‌آزاری هوادار باشگاه استقلال در فضای مجازی گفت: این فیلم به نظر می رسد ساختگی است و با توجه به صحبت‌هایی که در آن رد و بدل می‌شود، گویا واقعی نیست و مشخص است که با پخش این ویدئو می‌خواهند وجهه باشگاه پرسپولیس و هوادارانش را خراب کنند.

او افزود: البته سازندگان این کلیپ دستگیر شده‌اند، ولی ساخت و انتشار این فیلم در فضای مجازی دیگر جایی در فوتبال کنونی ندارد. با توجه به بازخوردهای فراوان و سریع در فضای مجازی مشخص است این کلیپ ساختگی بوده. البته که آزار کودکان به هر عنوانی کار زشت و ناپسندی است. قصد و نیت این افراد مشخص نیست و امیدوارم در روزهای آتی قصد و نیت این افراد مشخص شود.


بیشتر بخوانید


 

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص علت تنش در فضای هواداری فوتبال ایران با وجود رابطه صمیمانه بازیکنان، مربیان و پیشکسوتان هر دو تیم پایتخت، ادامه داد: در تمام دنیا هواداران افراطی هم وجود دارند و بعضا نگاه‌ها متفاوت است. رویکردشان این دسته قلیل مشخص است، اما این که بخواهیم از آزار یک پسر نوجوان سوء استفاده کرده و احساسات هواداران را خدشه‌دار کنیم، کار شایسته‌ای نیست و نباید جایگاهی در فوتبال ایران داشته باشد.

بادامکی بیان کرد: برخی افراد برای جذب فالوور و لایک در فضای مجازی دست به هرکاری می‌زنند. متاسفانه در ایران اتفاقات خوب بازخورد کمتری پیدا می‌کند، اما وقتی کار اشتباهی رخ می‌دهد همه درباره آن نظر می‌دهند و کنجکاوانه موضوع را پیگیری می‌کنند. مطالبه‌گری امر بسیار مطلوبی در فضای جامعه است، اما اگر به اتفاقات زیبا و اخلاقی فوتبال ایران هم توجه شود، روزهای بهتری را شاهدخواهیم بود. این موضوع باعث می‌شود بی‌اخلاقی‌های زیادی در جامعه و فوتبال ایران رخ دهد.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام//م.م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعیدم نیس یک نفر ک سادیسم داره جهت خراب کردن وجه ارتش سرخ تو اسیا اینکار رو عمدا کرده باشه ...
آخرین اخبار