استاندارخراسان رضوی هشدار داد؛

کرونای هندی در آستانه‌ ورود به خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: ویروس کرونای هندی در آستانه ورود به سه استان شرقی کشوراست که خراسان رضوی یکی از استان‌های در معرض خطر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق معتمدیان  استاندار خراسان رضوی امروز در جلسه ستاد کرونای  خراسان رضوی گفت: متأسفانه  وضعیت خوبی در مقابله با ویروس کرونا قرار نداریم و جزء هفت استان با وضعیت حاد در کشور هستیم.

او  با اشاره به دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور افزود: در این وضعیت نیاز است که نظارت‌ها تشدید یابد و با متخلفان برخورد‌های قانونی شود، به همین منظور تیم‌های نظارت و بازرسی را افزایش دادیم و گشت‌های مشترکی بین دستگاه‌های نظارتی انجام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به این موضوع که خراسان رضوی در معرض خطر ورود ویروس کرونای هندی است ادامه داد: متأسفانه طبق اعلام ستاد ملی کرونا، سه استان شرقی کشور در معرض خطر ورود کرونای هندی هستند که خراسان رضوی نیز یکی از این سه استان است.


بیشتر بخوانید


 

معتمدیان بیان کرد: کرونای هندی خطرناک‌تر از ویروس انگلیسی  و ویروس‌های قبلی است که به همین دلیل علاوه بر تشدید نظارت‌ها و کنترل‌ها باید محدودیت‌هایی در مرز‌های هوایی و زمینی ایجاد کنیم تا از ورود این ویروس تا جایی که امکان دارد جلوگیری شود.

او تصریح کرد: در حدود شش ماه گذشته با همراهی و همکاری خوبی که مردم با دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در استان داشتند وضعیت مطلوبی در مقابل با ویروس کرونا نسبت به کشور داشتیم که امیدواریم با برگشت به این روند و رصد کامل رعایت توصیه های بهداشتی بتوانیم شرایط را به وضعیت مطلوب برسانیم. 

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.