خیز هوندا برای انحصار در ساخت خودرو‌های برقی

اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت هوندا خبر از برقی شدن تمام خودرو‌های این شرکت تا سال ۲۰۴۰ می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از‌ای ان گجت، هوندا قصد دارد تا سال ۲۰۴۰ فروش جهانی تمام خودرو‌های خود را به وسایل نقلیه الکتریکی (EV) و سلول‌های سوختی (FCV) تبدیل کند. این شرکت انتظار دارد این نوع خودرو‌ها (EV و FCV) ۴۰ درصد از فروش این شرکت تا سال ۲۰۳۰ و ۸۰ درصد تا سال ۲۰۳۵ را به خود اختصاص دهد.

مطمئناً هوندا برای رسیدن به این اهداف نیاز به تولید خودرو‌های الکتریکی بیشتری دارد و اینجاست که e: Architecture وارد عمل می‌شود. این یک پلتفرم جدید برقی است که هوندا در آن پیشرو است.

تولید خودرو بر اساس e: Architecture

این شرکت قصد دارد اولین خودرو‌های برقی ساخته شده بر اساس e: Architecture را در نیمه دوم این دهه ارائه دهد. اولین حضور آن‌ها در آمریکای شمالی قبل از گسترش به مناطق دیگر است.

خیز هوندا برای تبدیل شدن به تولیدکننده صرف خودرو‌های برقی

شرکت هوندا هم اکنون می خواهد دو مدل EV را با استفاده از پلتفرم جنرال موتورز برای سال ۲۰۲۴ در آمریکای شمالی عرضه کند. انتظار نمی‌رود اتومبیل شرکت هوندا که به آمریکا ارسال شده مستقیما به طرح مفهومی این شاسی بلند مربوط باشد، اما ممکن است اشاره‌ای به طراحی زبان برای خودرو‌های بدون آلاینده در سال‌های آینده داشته باشد.

شایان ذکر است با گذر زمان و ورود شرکت‌های مختلف به جمع سازندگان اتومبیل‌های الکتریکی بعید نیست که شرکت هوندا نیز بخواهد تمامی مدل‌های خود را به سراسر دنیا ارسال کند. این شرکت در حال حاضر سعی دارد بازخورد شاسی‌بلند دو در خود را در چین بسنجد تا طی سال‌های آینده بازار مورد نظر را در دست گیرد و بر اساس میزان تقاضا محصولات خود را عرضه کند.

شرکت هوندا در ابتدای سال ۲۰۲۰ با کاهش فروش اتومبیل‌ها مواجه بود اما اکنون این مجموعه توانسته درآمد خود را بهبود بخشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.