مخاطب از اتفاقات پیش‌روی "احضار" غافلگیر می‌شود

مینو آذرمگین که در سریال "احضار"، نقش زهره را بازی می‌کند اعتقاد دارد این مجموعه به دنبال ردِ اعتقادات خرافی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آذرمگین اولین تجربه حرفه‌ای تصویری خود را در سریال "احضار" تجربه می‌کند. این سریال که هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود، فرصت خوبی برای این بازیگر تازه‌نفس است تا بتواند استعداد‌های خود را در بازیگری به نمایش بگذارد.

آذرمگین در ابتدا درباره نحوه حضورش در سریال "احضار" گفت: من و آدرینا صادقی از دانش‌آموختگان یکى از مدارس بازیگری هستیم و زیر نظر اساتیدى، چون خانم پانته‌آ پناهی‌ها و صابر ابر، آموزش دیده‌ایم. ما توسط اساتیدمان به پروژه "احضار" معرفی و پس از چند دور تست بازیگرى دادن نزد آقای افخمی، براى بازى در سریال انتخاب شدیم و بعد از ۲۵ روز تمرین و دور خوانى، فیلمبرداری در شمال کشور شروع شد.

مخاطب از اتفاقات پیش‌روی

وی درباره چگونگی نزدیک شدن به نقش زهره و راهنمایی‌های کارگردان گفت: آقای افخمی پدرانه و با صبوری برای تک تک ما وقت گذاشتند و راهنمایی کردند؛ اما فیلمنامه هم هر آنچه که باید را در خودش داشت. هر دو (فیلمنامه و راهنمایی کارگردان) در کنار هم به من برای نزدیک شدن به نقش کمک کردند.


بیشتر بخوانید


بازیگر سریال "احضار" درباره بازخورد مخاطب و توجه بیننده به این سریال گفت: ما از همان روز‌های ابتدای پخش، متوجه شدیم که این سریال تماشاگر‌های زیادی دارد؛ زیرا با توجه به حجم بازخورد‌هایی که می‌گرفتیم و هم اینکه در ایران کمتر به موضوعاتی از این دست می‌پردازند و آقای افخمی هم این ژانر را به خوبی می‌شناسند، به نظر می‌رسید که بینندگان درگیر قصه شده‌اند.

مخاطب از اتفاقات پیش‌روی

وی درباره میزان فراگیری این موضوعات در جامعه و ضرورت ساخت این دست آثار جهت آگاهی‌بخشی به افراد جامعه گفت: با توجه به جبهه‌گیری برخی نسبت به این سریال حتی پیش از آغاز پخش و تنها با رونمایی از لوگو و تیزر آن، به نظر می‌رسد که تعداد قابل توجهی از افراد جامعه درگیر چنین محافلی بوده و نسبت به صحت آن اعتقاد و اطمینان دارند. حال آنکه سریال "احضار" درصدد ردِ این اعتقادات خرافی است و به همین دلیل ساخت و پخش چنین سریال‌هایی بدون شک ضرورت جدّی دارد.

آذرمگین درباره اتفاقات پیش روی داستان گفت: مخاطب از اتفاقات پیش رو غافلگیر می‌شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
معلومه یه داستان مثل داستان های قبلی که آخرش معلوم میشه یه روح مثلا خوب جن وشیطان بوده مثل برنامه اویک فرشته بود یا اون دکتر مغز که نقشش رو تارخ بازی می کرد . البته این فرق هم وجود داره که اون زمان شماره همه دخترای کلاس رو داشتن و رفتن به ویلاشونو و تعقیب مرگبار دوتا دختر جوونو حالا این نشد اون یکی بد بود الان روح خوبه اینکاره است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
به نظرم این سریال عالیه وموضوع جذابی داره که به نظرم بهتر که ادامه دار باشه وبیشتر به مسائل جن وروح ومسائل خرافی وشیطان پرستی ونمادهای شیطان پرستی وکارهایی که این گروه ها انجام میدن پرداخته بشه که جوان ها با این قبیل مسائل بیشتر آشنا بشن اینکه بعضی ها با اشتباه آوردن وارتباط گرفتن با اجنه وارواح خبیث به دلیل ناشی بودن دراین قبیل مسائل دچار مشکلات روحی وروانی یاحتی مرگ شدند مخصوصا گروه های شیطان پرستی که زندگی خودشون وبقیه رو نابود کردن شاید خیلی ها با اینجور مسائل ناآشنا باشن وبدون اینکه بخوان درگیر اینجور مسائل وگروهها میشن خیلی خوبه که با این سریال ها اطلاع رسانی بشه وجلوی خیلی ازاتفاقات بد گرفته بشه لطفا محبت بفرمایید به اطلاع کارگردان برسونید که ادامه دارباشه ممنونم
آخرین اخبار