قطار شهری تبریز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خدمات‌رسانی می‌کند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز گفت: قطار شهری تبریز با رعایت ۱۰۰ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی به شهروندان و مسافران خدمات رسانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فرهخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز گفت:طبق مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونای تبریز فعالیت قطارشهری با یک ساعت تاخیر در شروع پذیرش مسافر طبق روال قبل همچنان ادامه دارد.

او گفت: جابجایی مسافران قطار شهری هر روز از ساعت ۰۷:۳۰ صبح تا ۱۹:۰۰ بعد از ظهر در مسیر فاز اول و دوم خط یک (حدفاصل ایستگاه ائل گولی تا ایستگاه میدان کهن) انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری تبریز گفت: تمامی دستورات بهداشتی اعم از ضدعفونی کردن مستمر ایستگاه‌ها با دستگاه‌های فوگر سرد انجام شده و داخل واگن‌های قطار بعد از هر سفر در ایستگاه ائل گولی به صورت کامل ضدعفونی می‌شود.

فرهخت با بیان اینکه به مسافرانی که ماسک نداشته باشند اجازه ورود به ایستگاه داده نمی‌شود گفت: این افراد برای تهیه ماسک به بلیط فروشی‌های مستقر در ایستگاه‌ها به قیمت مصوب دولتی هدایت می‌شوند.

او از مسافران خواست در  شرایط بحرانی کرونا به منظور یاری بیشتر و خدمات رسانی مطلوب قطار شهری در داخل قطار حتما فاصله اجتماعی از همدیگر را رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار