گامی محکم در راستای تحقق شعار سال

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شعار امسال گام اساسی برای رونق در شهرک‌ های صنعتی استان برداشته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است که با توجه به شعار امسال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ ها و مانع زدایی‌ها گام اساسی برای رونق در شهرک‌ های صنعتی این استان برداشته شود.
 
حاجی زاده افزود: مشکلات و کمبود‌های شهرک‌ های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد هر چه سریعتر برطرف و زیرساخت‌ های مورد نیاز در آن‌ ها نیز فراهم شود.

او با بیان اینکه همه موارد در بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و اعتبارات امسال کهگیلویه و بویراحمد لحاظ شده است، بیان کرد: ۹۵ کارگاه و واحد تولیدی فعال در شهرک صنعتی شماره سه یاسوج وجود دارد و معاونت عمرانی استانداری استان نیز موظف است زیرساخت‌های مورد نیاز آن را فراهم کند.
 
حاجی زاده با اشاره به اینکه پس از پیگیری‌ های لازم اعتبار لازم به کمربندی یاسوج اختصاص داده شد، افزود: اختصاص این اعتبار در قالب جاده ارتباطی بابامیدان - یاسوج - اصفهان بوده و مقداری از آن نیز به صورت نقدی در اختیار شرکت زیر ساخت و اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد قرار می‌گیرد.

او گفت: عملیات اجرایی کمربندی یاسوج از هفته آینده آغاز می‌شود که پس از افتتاح کمک بسزایی به پیشگیری از بروز سوانح رانندگی و روان شدن ترافیک می‌کند.
 
هم اینک ۳۲۲ واحد تولیدی با اشتغالزایی افزون بر ۵ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.