طلا و نقره به یاد سردار دل ها سکه شد+ تصاویر

از سکه یادبود طلا و نقره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در بیت الزهرای کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز در آستانه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی  سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و دیگر مسئولان  از سکه یادبود طلا و نقره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بیت الزهرای کرمان رونمایی شد.

سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آیین ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) با قدردانی از دست اندرکاران این کار ارزشمند گفت: بنیانگذار بیت الزهرا، مرد میدان واقعی دفاع از اسلام، مرد جاوید و ماندگار جهان اسلام و مردی که حقیقت انقلاب اسلامی را به تصویر کشیده است.

او افزود: حاج قاسم در میدانی که همه بزرگی و شرف و عزت نظام اسلامی و ملت ایران را می‌بینیم، تحت امر رهبر خویش فرماندهی می‌کرد.

سردار معروفی با اشاره به رشادت های  شهدا بیان کرد: امروز این عزت و شرف و بزرگی در منطقه و دنیا مدیون فداکاری‌های این بزرگواران است.

او با اشاره به مبارزات سردار دل‌ها گفت: تلاش‌های او  توانست فتنه دشمنان را در نطفه خفه کند و با این کار باعث جلوگیری از تفرقه در جهان اسلام شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: هر چه قدر به این مردمیدان می نگریم، احساس غرور و بزرگی می‌کنیم و خدا را به واسطه او شاکریم که او الگوی عملی اطاعت محض از ولایت و به عنوان شاغول و خط کشی برای رسیدن به سعادت شد. 

 او تصریح کرد: هر کس می‌خواهد خودش را در طراز انقلاب اسلامی در عرصه ولایت محوری، مردم داری و مردم نوازی و ملجا و تکیه گاه بودن در عرصه نگاه جامع الاطراف به قومی، سیاسی و مذهبی تنظیم کند، الگو و تکیه گاه شهید حاج قاسم سلیمانی است و روز به روز جاویدتر خواهد ماند.

سردار معروفی با بیان اینکه شهید سلیمانی در قلب همه ملت ایران است و همه مردم ایران افتخار می‌کنند که خودشان هم جنس شهید سلیمانی هستند، گفت: امروز در مکان مقدسی هستیم که با اندیشه و فکر مقدس انسانی بزرگ ساخته شد و بیت الزهرا که به دست حاج قاسم به نام حضرت زهرا (س)  وقف شد، مرکزی  برای ترویج مکتب حاج قاسم خواهد شد.

او با اشاره به اقدام ارزشمند شرکت توسعه اقتصاد کویر گفت: این کار را یک کار ماندگار و حرکت جاوید می‌بینیم. کاری که  از جایی خط  داده نشد و کسی هم پشتیبانی نکرد؛ بلکه دست اندرکاران این مجموعه خودشان با علاقه این کار زیبا را  انجام دادند که این خودش یعنی اینکه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ساری و جاری است و  این یعنی حاج قاسم متعلق به یک گروه و مجموعه نیست و متعلق به تمام ایران اسلام و جهان اسلام هست و این نشان می‌دهد او در زمین خدا و ائمه (ع)  قرار گرفته بود. 

 او با اشاره به اینکه با عملی شدن چنین اقداماتی خلوص  سردار دل ها را بیشتر حس می‌کنیم و  او را روز به روز در قلب خود می‌بینیم و با وجودش بیشتر احساس آرامش می‌کنیم و دست مبارکش را در همه کار‌ها می‌بینیم ، بیان داشت:  معامله شهید سلیمانی با خدا و ائمه (ع) بود و این نور نور الهی است وو برای همه انسان‌هایی که عاقل و آزاده هستند و با آزاد اندیشی به سمت سعادت خویش حرکت می‌کنند، باقی می ماند  و موثر خواهد بود. 

او از طرف خانواده شهید سلیمانی از همه دست اندرکاران این  کار ارزشمند  قدردانی کرد.

رونمایی از سکه طلا و نقره به نام سردار سلیمانی رونمایی از سکه طلا و نقره به نام سردار سلیمانی

رونمایی از سکه طلا و نقره به نام سردار سلیمانی

رونمایی از سکه طلا و نقره به نام سردار سلیمانی  

رونمایی از سکه طلا و نقره به نام سردار سلیمانی

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.