در بسته حوادث سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ بخوانید؛

توقف دوچرخه سرقتی در ایستگاه پلیس/ خوزستان برای سارقان ناامن است

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری سارقان دوچرخه در بندرماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی محل اختفای ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

سارقان سابقه دار باغ‌ها در دزفول با دستان بسته

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت باغ‌ها در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران پاسگاه "قبله‌ای" با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی هویت ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به سابقه دار بودن متهمان، اظهار کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۰ فقره سرقت باغات در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد و پس از بازسازی صحنه‌های سرقت‌ها و تشکیل پرونده مقدماتی با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شدند.

دستبند پلیس بر دستان ۲ سارق سابقه دار

سرهنگ گراوندی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل در سطح شهرستان دزفول، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی موفق شدند هویت ۲ سارق حرفه‌ای که با خودروی پژو ۴۰۵ اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی دزفول ادامه داد: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیس سارقان را حین سرقت دستگیر و یک دستگاه خودروی ۴۰۵ سرقتی مورد استفاده در سرقت‌ها با پلاک‌های جعلی از آن‌ها کشف شد.

او با اشاره به سابقه دار بودن متهمان، افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۸ فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل، طلاجات و... در سطح شهرستان اعتراف کردند و پس از بازسازی صحنه‌های سرقت‌ها با حضور مالباختگان و سپس تشکیل پرونده مقدماتی با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شدند.

دستبند پلیس بر دستان ۷ عامل تیراندازی و سارق حلقه زد

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با تشکیل ۶ اکیپ از عوامل کوپ و پلیس‌های تخصصی به منظور برخورد با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت در ۲ نقطه آلوده بصورت ضربتی به مرحله اجرا درآمد که ۷ متهم عامل تیراندازی و یک سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک قبضه اسلحه جنگی، یک تیغه خشاب، ۱۱ فشنگ مربوطه و تعداد ۳ دستگاه خودرو از مخفیگاه متهمان توقیف شد.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در دام پلیس شوشتر

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با انجام کار اطلاعاتی ۲ سارق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد، ادامه داد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

توقف محموله پارچه‌های قاچاق در ایستگاه رامهرمز

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی "رامهرمز" با همکاری ماموران پلیس راه این شهرستان با رصد اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و طی عملیاتی منسجم متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۶۰ طاقه پارچه قاچاق که بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، کشف شد، افزود: در همین ارتباط ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.