مربی تراکتور: برای صعود به دور بعدی باید برابر شارجه پیروز شویم

حمید عبداللهی درباره بازی تیم تراکتور برابر شارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید عبدالهی مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی با تیم شارجه امارات  اظهار کرد: من به باشگاه شارجه بابت صعود تبریک می‌گویم. در مورد بازی فردا باید بگویم در همه مسابقاتی که انجام دادیم، تمرکزمان روی تیم خودمان  بوده است. به هر حال کار سختی پشت سرگذاشتیم، زیرا به فاصله هر ۳ روز یک بار باید بازی می‌کردیم. البته به بازیکنان در همه گروه‌ها فشار آمد و فقط فرصت داشتیم که روی ریکاوری تمرکز کنیم.

او افزود: برای هواداران فهیم و مردم تلاش می‌کنیم و فردا برای صعود به مرحله بعد راهی جز برد نداریم و هم قسم شده‌ایم برنده شویم. به بازیکنان تیم‌مان ایمان کامل داریم. با تمام وجود تلاش کرده‌ایم و بازهم این کار را انجام خواهیم داد. با تمرکز بالا فردا برای برد به زمین مسابقه می‌رویم تا به مرحله بعدی صعود کنیم.

مربی تراکتور بیان کرد: در بازی اول ۳ گل زدیم و بعد از اینکه ۲ بر صفر جلو بودیم ۳ گل خوردیم و با تغییراتی که داشتیم در نهایت  توانستیم به بازی برگردیم. بعد از آن روی کار دفاعی‌مان متمرکز شدیم تا از دروازه‌مان محافظت کنیم، اما در خیلی از بازی‌ها شانس گلزنی داشتیم. البته برای بازی فردا با تغییرات لازم  می‌خواهیم گل نخوریم و  روند خوب دفاعی‌مان را ادامه بدهیم و گل هم بزنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار