استاندار کرمان در پیامی با گرامیداشت ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها، تشکیل شورا‌ها بر پایه رای مردم را نماد اراده مردم در اداره امور جوامع محلی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان با صدور پیامی به مناسبت ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها، این روز بزرگ را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

شورا، نهادی مشارکتی است که به‌وسیلة آن تلاش‌ها و کوشش‌های مردم به‌منظور بهبود شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه به سرانجام می‌رسد و هماهنگ می‌شود و متشکل از نمایندگان قشر‌های مختلف جامعه است.

مشارکت مردم در اداره امور کشور از طریق تشکیل شورا‌ها یکی از برکات ارزنده انقلاب اسلامی ایران است و با صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ و تثبیت آن در قانون اساسی در قالب تشکیل و راه اندازی شورا‌های اسلامی شهر و روستا به عنوان مظهری از مردم سالاری دینی و نماد مشارکت پایدار مردم در اداره امور جوامع محلی تحقق پیدا کرد.

فرا رسیدن روز ملی شورا‌ها را به اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سراسر استان کرمان تبریک عرض نموده، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده و موثر شورا‌ها و شهرداری‌ها در روند توسعه، پیشرفت و آبادانی استان بویژه در مناطق محروم و کمک به مدیریت بیماری کرونا تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و ان شاءالله مردم با مشارکت حداکثری، برگ‌زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی خواهند افزود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.