رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی :

جامعه کنونی شاهد نزاع گفتمانی حول مفهوم زندگی است

محمدمهدی دادمان گفت: هم اکنون جامعه ایرانی شاهد یک نزاع گفتمانی حول مفهوم زندگی است به گونه‌ای که با دو تصویر از زندگی خوب و زیبا روبه‌رو شده است.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمدمهدی دادمان شامگاه چهارشنبه درآیین معارفه مدیر جدید حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی در آستان مقدس امامزاده سیدعباس (ع) بجنورد، گفت : در این میان دشمنان انقلاب اسلامی نیز در تلاش هستند تا تصویری دیگر از زندگی ایده آل برای جامعه ایرانی عرضه کنند.


بیشتر بخوانید

او با اشاره هجمه‌ها علیه ارائه زندگی خوب و پاک در ایران اسلامی، یادآور شد: امروزه در دستگاه‌های رسمی سریال‌هایی سراسر هجمه علیه زندگی پاک و خوب ساخته می‌شود و برخی‌ها نیز به‌دنبال آن هستند که تا به مردم القا کنند، زندگی در این جامعه کنونی جریان ندارد.

دادمان با بیان اینکه دعوای انقلاب اسلامی، در مفهوم زندگی است، تصریح کرد: همانگونه که در همه تاریخ ایران اسلامی، حوزه هنری مسوول روایت زندگی خوب و دینی است و این مسیر را از بازنمایی الگو‌های انسانی انقلابی دنبال می‌کند، هم اکنون نیز تلاش‌های تئوریک و نظری در حوزه هنری انقلاب اسلامی آغاز شده است تا تصویری دوباره از حیات پاک ارائه دهد.

او افزود: در این میان در نبرد ارائه تصویر زندگی نباید از نقش هنری بانوان غافل شد زیراکه هرجا نگاه هنری بانوان انقلابی حاکم شده بدلیل زاویه دید متفاوت آن‌ها موفق عمل شده است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: در حقیقت باید تبعیض مثبتی را برای ورود ویژه بانوان انقلابی برای گسترش هنر انقلاب اسلامی ایجاد کنیم.

گسترش فعالیت‌های حوزه هنری به تمام شهرستان‌های خراسان شمالی

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری نیز در این آیین گفت: رویکرد حوزه هنری بهره گیری از توانمندی جوانان انقلابی همه نقاط کشور است به گونه‌ای که باید فعالیت‌های حوزه هنری به تمام شهرستان‌های خراسان شمالی افزایش یابد و محدود به مرکز استان نباشد.

میثم مردای با اشاره به سفر رهبر معظم رهبری در سال ۹۱ به خراسان شمالی افزود: بدون شک سفر معظم له جهش جدی در حوزه هنری انقلاب اسلامی این استان ایجادکرد به گونه‌ای که بسیاری از حوزه‌های فرهنگی و هنری در استان زنده شد.

او با اشاره به ظرفیت‌های بالای هنری در خراسان شمالی افزود: این استان همچنین باید درصدد شناسایی و تربیت بیشتر هنرمندان انقلاب اسلامی باشد تا بزودی شاهد برکات آن در آینده فرهنگی این خطه باشیم.

مرادی با قدردانی از زحمات مدیر حوزه هنری سابق استان، یاد آور شد: توجه به تولید و عرضه محصولات هنری موضوع مهمی بود که حوزه هنری استان در آن موفق عمل کرده است که باید همچنان با بهره گیری از جوانان و هنرمندان انقلابی ادامه داشته باشد.

در این آیین اکرم صدیقی به عنوان مدیر جدید حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی معرفی و از خدمات وحید نمازی مدیر سابق حوزه هنری انقلاب اسلامی استان نیز قدردانی شد.

همچنین در این آیین از چهره برتر هنرمند انقلاب اسلامی خراسان شمالی، اباصلت رضوانی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی تقدیر و تشکر شد.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.