دو کارگر آذربایجان شرقی نمونه ملی شدند

در سی و دومین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه کشور، دو کارگر آذربایجان شرقی نمونه ملی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بر اساس اعلام مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرام علیزاده خسرقی با طرح "دستگاه پرس هیدرولیکی دو طرفه تمام خودکار ۶۰۰ تُنی چرخ و محور قطار" از شرکت آروین تبریز در بخش صنعت به عنوان کارگر نمونه انتخاب شد.

رضا محمدی جهان از شرکت آب و فاضلاب مراغه هم با طرح "تله متری با هوش مصنوعی" در بخش خدمات این جشنواره برگزیده ملی شد.

به گفته محمدصادقیان، پس از تحقیق و بررسی‌های لازم ۹ کارگر و ۳ گروه کار و ۴ مدیر واحد اقتصادی به عنوان برگزیده ملی این دوره جشنواره امتنان معرفی شدند.

ارائه شیوه‌های نوین در کار یا اختراع، ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش بهره وری و راندمان تولید یا کاهش ضایعات، مسئولیت پذیری اجتماعی، وجدان کاری، تلاش برای ارتقاء مهارت‌های شغلی و انتقال دانش و تجربیات به همکاران، حفظ و افزایش اشتغال، تحقیق و توسعه، افزایش تولید و صادرات، رعایت اصول و شیوه نامه های بهداشتی و ایمنی برای حفظ سلامتی کارگران، تلاش در جهت ارتقاء مهارت‌های شغلی رعایت و... از جمله ضوابط و شاخص‌های این انتخاب بوده است.

۲۷ هزار و ۹۷۳ نفر شامل ۲۲ هزار و ۸۵۹ نفر کارگر انفرادی و ۳۲۹۲ نفرکارگر در قالب ۸۳۳ گروه کاری و ۱۸۲۳ بنگاه اقتصادی در سامانه جشنواره امتنان ثبت نام کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار