تبریک توئیتری کاربران به مناسبت #روز_معلم؛

درس معلم ار بود زمزمه محبتی/ جمعه به مکتب آورد طفل گریزپای را

فعالان صفحات اجتماعی توئیت‌هایی را به مناسبت روز معلم در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۱ اردیبهشت ماه استاد مرتضی مطهری که در طول زندگی خود مجاهدت‌های علمی فراوانی انجام داده، کتب ارزشمندی را به یادگار گذاشته و شاگردان زیادی را پرورش داده بود به دست گروه فرقان ترور شد و خبر شهادت وی ۱۲ اردیبهشت ماه در سراسر کشور به گوش رسید. به همین دلیل برای گرامی‌داشت یاد و خاطره او و بزرگداشت مقام شامخ معلمان دلسوز و فداکار،  ۱۲ اردیبهشت در تقویم شمسی به عنوان روز معلم نامگذاری کردند.

هرساله دانش آموزان این روز را به صورت حضوری در مدارس به معلمان خود تبریک می‌گفتند و با اهدای گل و هدیه و برگزاری جشن‌های کلاسی کوچک از زحمات آموزگاران خود قدردانی می‌کردند، اما دو سال است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن کلاس‌ها، آن‌ها این روز را در فضای مجازی به استاد‌ها و معلمان خود تبریک می‌گویند.

کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ #روز_معلم به رسم هرساله مقام معلمان را ارج نهاده و این روز را به آن‌ها تبریک گفتند. برخی از کاربران نیز با یادآوری خاطرات طنز دوران مدرسه خود، به شکلی متفاوت این روز را گرامی داشتند. در ادامه توئیت‌های منتشر شده با هشتگ #روز_معلم را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


 روز معلم

 روز معلم

 روز معلم

 روز معلم

 روز معلم

 روز معلم

 روز معلم

 روز معلم

 روز معلم مبارک

 روز معلم مبارک

 روز معلم مبارک

 روز معلم مبارک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دررابطه باتصویراول بایدگفت که تنبیه معلم های دهه شصت و دهه هفتادازسرتعهدودلسوزی بود،دوم اینکه آموزش وپروش واقعاتنبیه بدنی درمدارس روباصدوربخشنامه وآیین نامه واقعا ممنوع کرده بود،اماپدرومادرهاباتنبیه بدنی درمدرسه مؤافق بودندبه خاطرهمین معلم هاهم ازسردلسوزی وتعهدتومدارس اجراش می کردندکه زمان مامی گفتندجوراستادبه ازمهرپدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
باشگاه خبرنگاران جوان ای کاش توئیت عکس (تنبیه با شلنگ) را نمیذاشتی، نمی خوام بگم که نبوده، ولی باور کنید سایر مشاغل هم اشتباهاتی دارند ولی هیچ گاه نقاشی نمی شود، هیچ‌گاه فیلم نمی شود، هیچ گاه کاریکاتور نمی شود، هیچ گاه طنز نمی شود، هرچند این هم دلیلی بر دادن مجوز برای تنبیه نیست، اما حرف من این است با نشر تنبیه دانش آموز توسط معلم یا نشر تمسخر کردن معلم (که بسیار دیده‌ایم حتی از رسانه ملی) و ... حال به صورت نقاشی یا کاریکاتور یا فیلم یا برنامه های طنز در رسانه ها (تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجله، سینما، کتاب، اینترنت، ...) بزرگ ترین ضربه را به نظام آموزش و پرورش زده ایم بدون این که بدانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کشورکره جنوبی همه میدونیم که یکی ازمؤفق ترین کشورها درزمینه پیشرفت وترقیه که به خاطرسبک وروشهای آموزش وپرورش سخت گیرانه بوده،اگه تنبیه بدنی بدهست چراتو مدارس فعلی کره جنوبی تنبیه بدنی می کنن؟ویدئووفیلمش توآپارات باپرچم کره جنوبی گوشه کلاس هست که میتوانید ببینیدجالبه که روش تنبیه کردنشون توکشورکره فلک کردن هست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
جوراستادبه ازمهرپدر،کم کم داریم معنیش رومیفهمیم بااین تربیت نسل جدید
Netherlands
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سرانه ی آموزش کشورمون رو با کشورهای همسایه مون لطفا مقایسه کنید، ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام

در ایران جایگاه معلم نزد مردم ومسئولین خیلی پایین است.
ودرست نخواهد شد. و روز به روز بدتر هم خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۴۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مامان های گل روزتون مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا باز یه سری حسود و خسیس میان میگن معلما زیر کولر خوابیدن و حقوق میگیرن، خجالتم نمی‌کشن وقتی همین نظری که مینویسن رو مدیون معلماشون هستن.
شما یه تحقیق کوچیک تو اینترنت بکنید میبینید حقوق معلم تو عراق ماهی 30 میلیون تومن ایرانه، حالا باز بیاید بگید حقوق معلم زیاده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
روز معلم مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بیچاره معلمین هفته ای که به نامشانه رو با یک تقدیرنامه کاغذی....دریغ از پیگیری مشکلات اقتصادیشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط معلمین مشکلات اقتصادی دارن نه که بقیه مردم همچین در رفاه و بدون مشکل اقتصادی زندگی میکنن فقط قشر معلم مشکل داره خوبه حقوقش ماه به ماه بدون تاخیر تو حسابشه...و جا داره این روز بهشون تبریک هم بگیم جدا از همه چی زحمت میکشن روزتون مبارک...
آخرین اخبار