برنامه‌های روز قدس به صورت مجازی اجرا می‌شود

امسال برنامه‌های روز قدس در فضای مجازی استان چهارمحال و بختیاری پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت اصول بهداشتی، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در استان برگزار نمی‌شود و برنامه‌های بصیرت‌افزایی ویژه این روز در فضای مجازی پیش‌بینی شده است.

او افزود: امسال برنامه‌های روز جهانی قدس با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود، اما در۲حوزه میدانی و محیطی و رسانه نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

انصاری ادامه داد: اگر چه امسال راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود، اما در محل‌هایی که در سال‌های قبل راهپیمایی برگزار می‌شد، با پرچم برافراشته قدس فضاسازی می‌شود و از این طریق ضمن یادآوری راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان می‌دهیم.

انصاری ادامه داد: همچنین در یکی از میادین شهر شهرکرد با برافراشتن پرچم قدس شریف و به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی با شعار "از میدان قدس شهرکرد تا قدس شریف" روز جهانی قدس گرامی‌داشته می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین از برگزاری برنامه بصیرتی در مساجد استان بین۲نماز مغرب و عشاء خبر داد و گفت: این برنامه نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود برگزار می‌شود.

انصاری در ادامه به اجرای برنامه‌های روز قدس در قالب فضای مجازی و پیام‌رسان‌های داخلی اشاره کرد و افزود: به اشتراک‌گذاری مطالب با هشتک «قدس شریف نزدیکیم»، مسابقه کتابخوانی و نقاشی، تولید و انتشار موشن‌گرافی، کلیپ، طرح و پوستر با موضوع قدس و انزجار از رژیم صهیونیستی، برگزاری جلسات تبیینی به صورت مجازی و روشنگری در خصوص خرابکاری‌ها و توطئه‌های رژیم صهیونیستی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

او بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها را از دیگر برنامه‌های استان برای بزرگداشت روز جهانی قدس دانست و گفت: برگزاری مسابقه پیامکی، حضور سخنرانان کشوری و اجرای برنامه‌های تبیینی در این قالب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار