روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه‌های ایثار و عدالت خواهی است

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی به مناسبت روز قدس گفت: روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه‌های ایثار، مقاومت و عدالت خواهی است.

روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه‌های ایثار و عدالت خواهی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت دوم خرداد روز جهانی قدس، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

«روز جهانی قدس یادگار و میراث بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و نماد وحدت و همدلی و یکپارچگی تمامی مسلمانان است، روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه‌های ایثار، مقاومت و عدالت خواهی است.

فلسطین، با تاریخ و تمدن هزاران ساله، متأسفانه در قرن اخیر، اسیر دست متجاوزان اشغالگر صهیونیستی است و فریاد دادخواهی مردم مظلوم فلسطین، همه عدالت‌طلبان را به یاری فرا می‌خواند و امروز حمایت از ملت فلسطین، یکی از شاخص‌های پایبندی به حقوق بشر و توجه به اصول انسانی است.

امسال و در بزرگداشت این روز بزرگ، مردم ولایتمدار، مؤمن و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری ضمن گوش جان سپردن به سخنان رهبر معظم انقلاب، همچون سال‌های گذشته با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان (ره) تجدید پیمان می‌کنند و به این امید که هرچه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مظلومان فلسطین فراهم گردد، نفرت و انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه مستکبران عالم اعلام می‌دارند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری، فرارسیدن یوم الله قدس را به عنوان نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت مسلمانان گرامی داشته، سربلندی اسلام و مسلمین را از درگاه احدیت مسئلت دارم.»

انتهای پیام/ن

برچسب ها: روز قدس ، پیام تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار