تولید یک‌هزار و ۱۱۷ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در روز قدس

همزمان با روز جهانی قدس، یک‌هزار و ۱۱۷ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی توسط صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تولید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری‌نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: امسال همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و راهپیمایی روز قدس، یک‌هزار و ۱۱۷ دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی در بخش‌های خبری و پخش زنده برای انعکاس پر شور و گسترده مردم استان در این روز تولید شد.

وی افزود: این میزان برنامه با تجهیز و اعزام گروه‌های فنی، خبری، تولیدی تلویزیونی و رادیویی در سطح استان و استقرار چهار واحد سیار تلویزیونی در شهرکرد تهیه و تولید گردید.

افشاری‌نیا اضافه کرد: سیمای جهان بین با ویژه برنامه زنده «روز بیداری» و ارتباط زنده با ۲۲ شبکه سراسری، ۱۳ ارتباط زنده اینترنتی با شهرستان‌ها و پخش زیرنویس و تیزر در قالب ۵۸۲ دقیقه، حضور گسترده مردم استان در حمایت از مظلومان را به تصویر کشید.

وی افزود: رادیو جهان بین نیز در این روز با تولید و پخش ویژه برنامه زنده «روز اسلام» و ارتباط گزارشی و استودیویی با ۴۱ شبکه سراسری و مراکز استانی و در مجموع با ۲۴۰ دقیقه برنامه رادیویی، ندای آزادی قدس شریف را منعکس کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به فعالیت ۳۴ گروه خبری در سطح استان برای پوشش باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس با استفاده از ظرفیت گروه‌های خبری مرکز، باگاه خبرنگاران جوان، خبرنگاران آزاد، دفاتر خبری و شهروند خبرنگاران اشاره و خاطر نشان کرد: تولید و پخش ۲۹۵ دقیقه بسته گزارشی، برنامه خبری مکتوب، رادیویی و تلویزیونی و انتشار در سایت و کانال خبرگزاری و بارگذاری ۲۴۶ قطعه عکس و فیلم مرتبط با روز جهانی قدس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از فعالیت‌های معاونت خبر مرکز در این روز بود.

افشاری‌نیا همچنین تولید و انتشار ۱۰ عکس نوشت و پوستر، دو کاریکاتور، تولید و تأمین چهار اینفوگرافیک، تولید دو مستند (ویدئوگرافیک) و انتشار در فضای مجازی و پخش از سیمای جهان بین، تولید ۱۰ عکس نوشت و یک فتوکلیپ از حضور مردم، انتشار لینک پخش زنده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و راهپیمایی در فضای مجازی، پخش زنده راهپیمایی در صفحه اجتماعی و وب سایت و تولید و انتشار پادکست را از فعالیت‌های انجام شده در حوزه فضای مجازی بیان کرد.

انتهای پیام/خ

انعکاس راهپیمایی پر شکوه روز قدس از طریق صدا و سیما

برچسب ها: صدا و سیما ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار