مسابقات بین المللی دو و میدانی ترکیه؛

پرش طلایی حمیدرضا کیا در ترکیه/ نایب قهرمانی پیرجهان در ۴۰۰ متر با مانع

نمایندگان کشورمان در دومین روز از مسابقات بین المللی دو و میدانی ترکیه مدال‌های رنگارنگ کسب کردند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات بین المللی دو و میدانی ترکیه در حالی امروز به پایان رسید که  حمید رضا کیا و امیریان به مدال طلا دست یافتند و مهدی پیرجهان مدال نقره گرفت. 

مهدی پیرجهان، رکورد دار ۴۰۰ متر با مانع کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۰.۲۵ ثانیه بعد از رقیب تونسی خود در جایگاه دوم رقابت‌های بین المللی ترکیه قرار بگیرد و مدال نقره را از آن خود کند. همچنین در این ماده امین محمد تواتی از تونس با زمان ۴۹.۵۶ ثانیه قهرمان شد و ابراهیم مارک آنتونی از لبنان با رکورد ۵۴.۱۲ ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.  

در جریان مسابقات بین المللی ترکیه، امید امیریان دونده ماده ۸۰۰ متر با ثبت زمان ۱:۴۷.۰۸ دقیقه به مقام قهرمانی دست یافت. البته امیریان در ماده ۱۵۰۰ متر هم یک مدال برنز کسب کرد. پژمان یارولی هم در دو‌های نیمه استقامت توانست با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۳۵ دقیقه بعد از امیریان نایب قهرمان شود و مدال نقره را به دست آورد.  

حمید رضا کیا، رکورد دار کشورمان در جریان برگزاری رقابت ماده پرش سه گام مسابقات بین المللی ترکیه با ثبت حد نصاب ۱۶.۵۶ متر به مقام قهرمانی دست یافت و ششمین طلای تیم اعزامی کشورمان را در این رقابت‌ها کسب کرد.  

ایوان دنیسف از ازبکستان با ۱۵.۴۱ متر دوم شد و اونا چاپراگلواز ترکیه با حد نصاب ۱۴.۴۸ متر در رتبه سوم قرار گرفت.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار