توخل: فلسفه چلسی رسیدن به موفقیت است

سرمربی تیم فوتبال چلسی در خصوص دیدار این تیم با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، توماس توخل، سرمربی تیم فوتبال چلسی درباره دیدار تیمش با رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد: احساس می‌کنیم می‌توانیم قوی‌تر باشیم و چالش پیش روی ما این است که با همان انرژی و توان دیدار رفت، در دیدار برگشت بازی کنیم. بازی ما در مرحله نیمه نهایی، یک بازی حذفی است و فشار در جریان مسابقه طبیعی خواهد بود؛ بنابراین باید با سطح بالایی از اعتماد به نفس در میدان حاضر شویم، زیرا در غیر این صورت هیچ شانسی برای رسیدن به فینال نداریم.

توخل در ادامه گفت: مطمئن نیستم که رئال مادرید در بازی برگشت با سیستم ۲-۵-۳ بازی کند. شاید آن‌ها این بار از سیستم ۳-۳-۴ استفاده کنند و اگر این طور باشد، اوضاع تغییر می‌کند. به اعتقاد من سبک بازی رئال مادرید همه چیز نیست و نتیجه به بازی ما هم بستگی دارد و این که آیا ما به اندازه کافی شجاع و جسور هستیم؟

سرمربی تیم فوتبال چلسی افزود: نکته اصلی این است که ما می‌توانیم به خودمان اعتماد کنیم و بدانیم حق مان بوده که به مرحله نیمه نهایی برسیم. ما شایستگی حضور در این مرحله را داشتیم و در سطح بالایی ظاهر شدیم. از حالا به فکر قهرمانی نیستیم و تمرکز ما روی بازی برگشت با رئال مادرید است. این یک موفقیت بزرگ است و ما از حضور در این مرحله بسیار خوشحالیم. چلسی یک باشگاه بزرگ است و امیدوارم بازیکنانم بتوانند کار را به خوبی به پایان برسانند.

او در واکنش به احتمال بازگشت سرخیو راموس به ترکیب رئال مادرید گفت: این سوال سختی است، زیرا من نمی‌دانم پاسخ آن چیست. آیا حضور راموس برای تیم حریف موثر است؟ بله خیلی زیاد. راموس کاپیتان موفق‌ترین تیم اروپا در سال‌های اخیر است، اما ما نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. من فکر می‌کنم راموس در ترکیب اصلی رئال مادرید باشد و ما باید برای این موضوع آماده باشیم. چالش اصلی ما فراموش کردن نتیجه بازی رفت است. اگر در بهترین حالت خودمان باشیم، کسب پیروزی غیرممکن نیست و فلسفه چلسی نیز همیشه موفقیت بوده است.


بیشتر بخوانید


او در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره ترکیب تیمش در بازی برگشت مقابل رئال مادرید گفت: آیا زین الدین زیدان شما را فرستاده است؟ من دوست دارم در مورد سوال تان به شما کمک کنم، اما هیچ صحبتی درباره ترکیب نمی‌کنم. من ایده‌های خودم را دارم، اما برای مدتی طولانی است که سرمربیگری می‌کنم و می‌دانم در آخرین جلسه تمرینی ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار