زیدان: با معجزه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نرسیدیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره بازی با چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زین الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پیش از دیدار تیمش با چلسی در نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: برای بازی با چلسی آماده هستیم. با تمام توان در بازی حاضر می‌شویم تا به فینال برسیم و هیچ چیزی مهم‌تر از این نیست. باید بازی خودمان را بکنیم و برای ۹۰ دقیقه یا حتی بیشتر از آن، سرحال و آماده هستیم. قرار نیست هر روز در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کنیم. رسیدن به این مرحله معجزه نبود و ما به خاطر عملکرد خوبمان به این جایگاه رسیدیم. از نظر من در فوتبال هیچ معجزه‌ای وجود ندارد.

زیدان در ادامه گفت: برای رسیدن به این مرحله سختی زیادی کشیدیم و باید به احترام بازیکنان‌مان کلاه از سر برداریم. بازیکنانم برای من بهترین هستند و همیشه خودشان را نشان داده اند. ما در جایی هستیم که می‌خواهیم و شایسته رسیدن به این مرحله بوده ایم. هر وقت شرایط دشوار شده، بازیکنان ما بهترین عملکرد را داشته اند.

او افزود: احساس خوبی داریم و از بازی در این مرحله هیجان زده ایم. ما از اهمیت و دشواری مسابقه فردا آگاه هستیم. کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که همه چیز را برای پیروزی فراهم کنیم.

زیدان درباره شرایط راموس برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا گفت: فردا او را خواهید دید. البته من به شما نمی‌گویم که چه برنامه‌ای داریم، اما مهم این است که رهبر تیم در کنار شما باشد. راموس رهبر تیم ما است. من هرگز ریسک نخواهم کرد. راموس با ما است،  این یعنی او آماده بازی کردن است.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: رسیدن ما به این مرحله لیگ قهرمانان و رقابت در این شرایط سخت، معجزه نیست. ما به این مرحله رسیدیم، زیرا به کاری که انجام می‌دهیم ایمان داریم. فکر نمی‌کنم معجزه‌ای در فوتبال وجود داشته باشد. مقابل چلسی ما فوتبال خودمان را بازی خواهیم کرد.

او گفت: تمام بازی‌های چلسی را تماشا و آنالیز کردیم، اما این کار فایده‌ای ندارد، زیرا فردا مسابقه دیگری در راه است. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید در زمین شرایط سختی را تحمل کنید و مطمئن هستم فردا نیز کار سختی داریم. در نیمه دوم بازی رفت ما با یک بازیکن دیگر در میانه میدان شرایط را تغییر دادیم و مهم این است وقتی که مالکیت توپ در اختیار ما است، بدانیم که می‌خواهیم چه کاری انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


او در خصوص شرایط مهاجم بلژیکی تیمش گفت: ادن هازارد در شرایط خوبی قرار دارد و من فکر می‌کنم که او آماده بازی کردن است. ما به هازارد نیاز داریم و او نیز قطعا به تیم کمک می‌کند. هر بازیکنی که با ما به لندن سفر کرده، آماده بازی در مسابقه فردا شب است.

زیدان در واکنش به درخشش گرت بیل در هفته‌های اخیر گفت: بیل در حال حاضر بازیکن تاتنهام است و باید ببینیم فصل آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار