‍ معاون سیاسی استاندار ایلام مطرح کرد؛

کاهش آسیب‌های اجتماعی با نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه

فتاحی گفت: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه موجب مصون سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، الیاس فتاحی معاون سیاسی استاندار ایلام در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان ، گفت: سیاستگذاری برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه موجب مصون سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

او افزود: مشارکت همه دستگاه‌ها در فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم جهت توسعه و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یک سرمایه گذاری برای کنترل آسیب‌های اجتماعی و امر واجب برای داشتن جامعه‌ای ایمن است.

فتاحی با بیان این که می‌توانیم برای گسترش فرهنگ کتابخوانی ایستگاه‌های کتابخوانی را در سطح شهر ایجاد کنیم ، اظهار کرد: این امر می‌تواند در گرایش مردم به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی موثر باشد.

او همچنین خواستار اهتمام جدی دستگاه‌های ذیربط برای تکمیل کتابخانه‌های استان با استفاده از ظرفیت خیرین شد و مطرح کرد: افراد خیر از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون مشارکت مطلوبی در اهدای لوازم بهداشتی، مواد غذایی، وسایل کمک آموزشی و سایر کمک‌ها داشته و انتظار داریم در زمینه توسعه کتابخانه‌ها نیز مشارکت لازم را داشته باشند.

فتاحی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ، بر لزوم هماهنگی و مشارکت همه دستگاه‌ها و مردم برای برگزاری این رویداد سیاسی تاکید کرد و ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید امکانات مورد نیاز نظیر نیروی انسانی، مکان، تجهیزات و سایر نیاز‌ها را در اختیار ستاد‌های انتخابات قرار دهند.

او با اشاره به اینکه ایلام همواره از استان‌های برتر کشور در زمینه مشارکت در انتخابات بوده ، اظهار کرد: امیدواریم با هماهنگی‌ها و برنامه ریزی های لازم ، انتخاباتی سالم و باشکوه در کمال آرامش و امنیت برگزار شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.