در ۲۴ ساعت گذشته؛

۱۷ نفر دیگر در استان همدان قربانی کرونا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت :با فوت ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار جان باختگان استان به ۲ هزار و ۲۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به ابتلای ۳۷۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹, افزود: در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۳۹ هزار و ۶۶۷ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۶ هزار و ۴۴ نفر رسید.

او ادامه داد: همچنین تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴۷ مورد بود که ۱۶۱ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد:هم اکنون ۲۱  بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۶ بیمار هم وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۶۹۷، بهار ۸۸۵، تویسرکان ۹۵۲، رزن ۶۹۴، درگزین ۲۵۹، فامنین ۲۹۶ و کبودراهنگ ۹۵۱ نفر است.

او افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۸۸۲ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۰۶ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۹۳۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:اکنون ۲ شهرستان «بهار و اسدآباد» در وضعیت قرمز و دیگر شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.