در هفته گذشته؛

بازرسان بهداشت استان همدان حدود ۵ هزار بازرسی انجام دادند/۴۹ واحد متخلف پلمب شدند

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:طی هفته گذشته ۴ هزار و ۸۸۱ مورد بازرسی از مکان عمومی و اداری در استان انجام شده است.

لیدا رفعتی مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت:طی هفته گذشته ۴ هزار و ۸۸۱ مورد بازرسی از مکان عمومی و اداری در استان انجام شده است.

او با بیان اینکه این نظارت‌ها  از سوی کارشناسان بهداشت و محیط حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی استان همدان انجام می‌شود افزود: ۷۲۹  مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان عمومی متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تعداد مراکز پلمب شده در هفته گذشته در استان را ۴۹ مورد اعلام کرد و افزود:   از این مراکز  ۱۴مورد خوار بار فروشی، ۵مورد نانوایی،۱مورد رستوران، ۲۹مورد سایر مراکز متخلف که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکرده اند پلمب شدند.

رفعتی تصریح کرد:در بازرسی ها و بازدید های میدانی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مشخص شد ۷۸درصد بهداشت فردی،۸۶درصد استفاده از ماسک،۶۶درصد فاصله گذاری اجتماعی و ۸۴درصد تهویه مناسب در مکان‌های عمومی را رعایت کرده بودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.