استاندار سیستان و بلوچستان:

محدودیت تردد در سیستان و بلوچستان اعمال می‌شود

موهبتی گفت: محدودیت تردد‌های بین شهری و برون استانی با توجه به تعطیلات عید فطر در این استان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کروناگفت: با توجه به تعطیلات ایام عید فطر و ترددها، احتمال اوج گیری شیوع ویروس کرونا بعد از ماه مبارک رمضان وجود دارد بنابراین باید محدودیت تردد‌ها در بین شهر‌های استان و همچنین ورود و خروج از استان اعمال شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از روز سه‌شنبه تا روز شنبه هفته آینده این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد و باید همه مردم استان این محدودیت‌ها را جدی بگیرند تا شاهد اوج‌گیری شیوع کرونا نباشیم.

اوگفت: جهش‌های متعددی در حوزه ویروس کرونا رخ داده، اما آنچه در مواجهه با همه این‌ها لازم است رعایت دو اصل مهم مسائل بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری برای مقابله با همه انواع این ویروس است.

موهبتی افزود: در حوزه ادارات در ایامی که در شرایط وضعیت نارنجی و زرد هستیم طرح دورکاری اعمال می‌شود، اما این نباید به معنای تعطیلی باشد و دورکاری و حضور همکاران با رعایت پروتکل‌ها و با نظر مدیر مجموعه باید انجام شود و در این بین نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی با حضور در ادارات بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.