صدور بیش از ۳ هزار حواله الکترونیک برای بیماران ام اس و پیوندی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : پارسال بیش از ۳هزار حواله الکترونیک برای بیماران ام اس و بیماران پیوندی در استان صادر شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بیماران خاص و صعب العلاج از خدمات درمانی رایگان بهره مند می‌شوند، گفت : این خدمات با صدور حواله الکترونیک دریافت می‌شود.

او با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۵۰۶ بیمار خاص و صعب العلاج در سامانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ثبت شده است، گفت : پارسال هزار و ۸۷۰ حواله الکترونیک برای بیماران ام اس و هزار و ۱۹۱ حواله نیز برای بیماران پیوندی صادر شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با صدور حواله الکترونیک بیماران تنها با یک بار مراجعه و دریافت کد رهگیری می‌توانند خدمات دریافت کنند.

 روشنی افزود: برای رفاه حال بیماران این حواله‌ها بدون مهلت و بدون تاریخ و بر اساس نوع دارو صادر می‌شود و تا زمانیکه نوع دارو تغییر نکند تا سال‌ها قابل استفاده است.

او با بیان اینکه بیماران خاص بیشترین یارانه خدمات بهداشتی و درمانی را دریافت می‌کنند، گفت: هزینه هر جلسه دیالیز در مراکز درمانی حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است که هر بیمار در هفته سه بار دیالیز می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.