دغدغه روز/

نگرانی خانواده‌ها از بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۰

مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مخاطبان درباره برگزاری امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم و همچنین برگزاری کلاس‌های حضوری در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد برگزاری امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم و همچنین برگزاری کلاس‌های حضوری در سال تحصیلی جدید پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیام‌های شما برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد. شما هم چنانچه با این مشکل روبرو هستید برای ما پیام ارسال کنید.

 

متن پیام شهروندخبرنگار

با بازگشایی مدارس واقعا خدا به داد معلم و دانش آموز در این اضاع کرونایی برسد.


‌نمی‌شود که یادگیری مجازی و غیر حضوری باشد، ولی آزمون حضوری این عادلانه نیست. لطفا این امر را به گوش آقای وزیر برسانید.


در سال تحصیلی جدید آن‌ها دیگر نیستند که بخواهند برای سال تحصیلی جدید تصمیم بگیرند.


کاش تا اول مهر به دانش آموزان واکسن کرونا زده شود؟


دو هفته از تابستان امسال را گرفتید هرکاری می‌کنید فقط تاخیر نیندازید فقط در تابستان لطفا کلاس برگزار نکنید.


سلام امتحانات نهایی نهم، و دوازدهم به شکل است، آیا ستاد کرونا اجازه این امتحانات را داده است یا باید غیر حضوری برگزار شود؟ چرا برای امتحانات بعضی دروس را حذف نمی‌کنند.


سلام خسته نباشید خواهش می‌کنم مصاحبه‌ای داشته باشید با وزارت آموزش و پرورش درمورد حضوری شدن امتحانات و لطفا حتما درمورد غیرحضوری شدن امتحانات پیگیری کنید، چون شرایط کرونایی الان خیلی خرابه و نباید امتحانات حضوری باشه اگه یک نفر مبتلا شود به خاطر درمان هزینه خیلی بالا میره خواهشا پیگیری کنید با تشکر


سلام ازتون خواهش می‌کنم امتحانات نهم رو به صورت غیر حضوری برگزار کنند پیگیری کنید وقتی روزانه ۵۰۰نفر در اثر کرونا جان خود را از دست می‌دهند چگونه انتظار داریم در سر جلسه امتحان دهیم.


باسلام خدمت خبرگزاری محترم من به عنوان یک دانش آموز کلاس نهمی از اینکه امتحانات به صورت حضوری بر گزار می‌شود بسیار ناراحت هستم، چون بااین شرایط کرونا و سطح آموزش پایین باید حضوری امتحان بدهیم آخه مگر می‌شود رانندگی را بصورت مجازی آموخت و بعد حضور امتحان دارد این حرف دل من نیست حرف صد‌ها کلاس نهمی است لطفا این پیام من را به گوش مسئولان برسانید.


باسلام من به عنوان یک دانش آموز کلاس نهمی از اینکه امتحانات به صورت حضوری بر گزار می‌شود بسیار ناراحت هستم، چون با این شرایط کرونا و سطح آموزش پایین باید حضوری امتحان بدهیم مگر می‌شود رانندگی را بصورت مجازی آموخت و بعد حضور امتحان دارد این حرف دل من نیست حرف صد‌ها کلاس نهمی است لطفا این پیام من را به گوش مسئولین برسانید.


سلام وقت بخیر، درباره امتحانات نهایی مطالبه داشتم و از زبان خیلی از بچه‌ها دارم با شما صحبت می‌کنم، لطفا پیگیر کنید مگر آموزش‌ها حضوری بوده که امتحانات حضوری گرفته شود؟ لطفاً پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار