فاضلی:

گروه استهلال روحانیون شیعه و اهل سنت رویت هلال ماه را رصد می کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت : امسال یک گروه استهلال متشکل از روحانیون شیعه و اهل سنت رویت هلال ماه را رصد خواهند کرد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت الله فاضلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت : دفتر مقام معظم رهبری هر ساله گروه‌هایی را برای رصد هلال ماه به مناطق مختلف اعزام خواهد کرد و امسال یک گروه استهلال متشکل از روحانیون شیعه و اهل سنت رویت هلال ماه را رصد خواهند کرد.

او گفت : رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراسم عید فطر باید دستور کار همه روحانیون باشد.

او افزود: در آستانه عید سعید فطر آمار مبتلایان به کرونا کاهشی است و این بهترین عیدی برای مردم است و باید شیوه نامه‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه ادامه داد: تبعیت از قانون و شرع عامل موفقیت و پیشرفت است و هر کجا و هر زمان از این قوانین پیروی کردیم موفق‌تر نیز بوده ایم.

حجت الاسلام فاضلی گفت: ما باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کنیم و انتخاب فرد اصلح فقط با حضور حداکثری مردم ممکن خواهد بود.

او با قدردانی از همکاری و همراهی روحانیون شهرستان در راستای پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی افزود: نباید بگذاریم عده‌ای در جامعه هنجارشکنی کنند و به اختلافات دامن بزنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ان شاءالله که روز به روز شاهد دوستی و وحدت بیشتر و عمیق تر، در بین برادران شیعه و اهل سنت باشیم.
متشکرم بابت درج نظر این کمترین