اعمال محدودیت ترافیکی در اهواز در روز عید فطر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اعمال محدودیت ترافیکی در اهواز در روز عید سعید فطر و همزمان با برگزاری نماز عید خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ فرید کریمی زاده رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به ‎وجود آمدن هرگونه مشکلات ترافیکی و راهبندان و تسهیل در تردد شرکت کنندگان در نماز عید سعید فطر محدودیت‌های ترافیکی در اهواز اعمال می‌شود.

او اظهار کرد: در زمان برگزاری نماز عید، محدودیت ترافیکی تقاطع کیکاوس بلوار بهبهانی مسیر جنوب به شمال، از سه راهی سلمان فارسی تا تقاطع کیکاوس مسیر جنوب به شمال، فرعی خیابان‌های کمپانی (پیروزی) به سمت بلوار آیت اله بهبهانی از تقاطع کیکاوس تا سه راهی سلمان فارسی، فرعی‌های خیابان حق بین به سمت بلوار آیت اله بهبهانی از تقاطع آبادان تا سه راهی سلمان فارسی و خیابان سلمان فارسی شرقی به سمت مصلا، اعمال می‌شود.

سرهنگ کریمی زاده افزود: مسیر‌های جایگزین از خیابان کیکاوس شمال به جنوب وجنوب به شمال، خیابان شریعتی یا ۳۰ متری شمال به جنوب و جنوب به شمال و خیابان حق بین شمال به جنوب وجنوب به شمال خواهد بود، همچنین مسیر اضطراری و ویژه از بلوار ساحلی شرقی شمال به جنوب و برعکس، پل معلق (سفید)، خیابان طالقانی و خیابان ابوذر و پل کابلی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تصریح کرد: همچنین از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح روز عید فطر تردد خودرو‌ها در محدودیت‌های اعلامی ممنوع است و به شهرونان توصیه می‌شود با حوصله و صبر بیشتر با پلیس همکاری کنند تا شاهد ترافیک روانی داشته باشیم، همچنین از شهروندان خواهشمندیم خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها را در محدوده محدودیت ترافیکی متوقف نکنند، چراکه در صورت پارک شدن و ایجاد ترافیک، این وسایل نقلیه با جرثقیل به توقفگاه هدایت خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.