اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در اهواز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان از اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ فرید کریمی زاده گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به‎وجود آمدن هرگونه مشکلات ترافیکی و راهبندان در جهت تسهیل در تردد شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس محدودیت‌های ترافیکی در استان بعد از پایان مراسمات شب قدر اجرا خواهد شد.

او می‌گوید: در مرکز استان مسیر راهپیمایی از ابتدای خیابان امام خمینی (ره) (بازار سرپوشیده) شروع و تا مصلای مهدیه امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت، کلیه معابر فرعی منتهی به این محدوده از هر دو طرف (خیابان سیروس و خیابان طالقانی) مسدود خواهند شد و شهروندان در صورت ضرورت تردد با وسیله نقلیه خود می‌توانند از خیابان سلمان فارسی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفتت: خیابان ۲۴ متری آزادگان حدفاصل میدان شهدا تا سه راهی آزادگان به‌صورت رفت و برگشت منع تردد بعمل می‌آید و مسیر جایگزین بلوار ساحلی شرقی پیش بینی شده است.

او می‌گوید: خیابان ۳۰ متری (شریعتی) از تقاطع سلمان فارسی به سمت تقاطع امام خمینی (ره) و از سه راهی طالقانی تا تقاطع امام انسداد راه صورت می‌گیرد.

سرهنگ کریمی زاده گفت: بلوار آیت اله بهبهانی حدفاصل تقاطع کیکاوس (آتش نشانی) تا سه راهی سلمان هر دو مسیر‌های رفت و برگشت و کلیه دسترسی‌های منتهی به این قسمت از خیابان پیروزی (کمپانی) مسدود خواهند شد و شهروندان می‌توانند از خیابان کمپانی به‌عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با تاکید بر اینکه هر گونه توقف خودرو در مسیر‌های یاد شده ممنوع می‌باشد و در صورت مشاهده، پلیس اقدام به انتقال آن خودرو می‌کند، گفت: ترافیک در مسیر‌های جایگزین به‌خصوص در خیابان پیروزی (کمپانی) نیمه سنگین پیش بینی شده از این‌رو توصیه می‌شود در صورتی‌که رانندگان در این ترافیک‌ها قرار گرفتند با صبر، بردباری و آرامش به راه خود ادامه و از هرگونه حرکت خلاف قوانین و مقررات اجتناب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.