اسحاق جهانگیری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور حاضر شد. 

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور پس از ثبت نام در ستاد انتخابات در حضور خبرنگاران گفت: هموطنان عزیز ایران در سال های اخیر با مسائل و تنگناهای شدید رو به رو بوده اند.انتخابات را باید فرصتی برآمده از انقلاب اسلامی برای اصلاح روند حکمرانی دانست.

وی ادامه داد:انتخابات ریاست جمهوری ازآن ماست؛ انتخاباتی که متعلق به همه است و به فرموده رهبر انقلاب، گشاینده راه برای افزایش اقتدار ملی است.

جهانگیری افزود: باید به فقر زدایی و افزایش کیفیت خدمات پایه در حوزه های آموزش و بهداشت تن بدهیم.

وی ادامه داد: ایران باید برای همه ایرانیان شود و به سمت توانمندسازی نهادهای حکمرانی و اقتصادی برویم و در جغرافیای سیاسی امروز یک محور ترانزیت شویم؛ محیط زیست مشترک ایرانیان را از تخریب نجات دهیم و به جای آینده خواهی، آینده سازی کنیم و فقر و تبعیض را کنار بگذاریم و به عنوان یک قدرت در جهان به رسمیت شناخته شویم.

جهانگیری در خصوص تصمیمش برای ورود به انتخابات گفت: قصد ورود به انتخابات را نداشتم و امیدوار بودم نیازی به حضورم نشود ولی با توجه به نیامدن دکتر ظریف و دیگر افرادی که می توانستند این مسئولیت را بپذیرند، به تشخیص بسیاری از برادرانم، به رغم میل و مصلحت شخصی از قبول مسئولیت شانه خالی نمی کنم و از هیچ تلاش و اقدامی تا جایی که هویت اصلاح گرانه ام را تهدید نکند دریغ نمی کنم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز زمینه مجدد احیای برجام که راه رفع مشکلات معیشت مردم است فراهم شده است؛ باید ادامه مسیر رفع عزتمندانه تحریم ها را مدبرانه در پیش گرفت و بعد از آن بازسازی اقتصاد کشور ضرورت زیادی دارد.

وی ادامه داد:نگران سنگین بار این مسئولیت هستم و مبتنی بر شناخت وسیع و عمیق باور دارم با افزایش ظرفیت و کیفیت حکمرانی می توانیم بر این مشکلات فائق بیاییم و اگر مسئولانه به میدان نیاییم ممکن است در خسارت های بعد آن سهیم باشیم.

جهانگیری گفت:اکنون بسیاری از هموطنان امیدی به انتخابات ندارند اما برای بهروزی آن ها راهی جز افزایش مشارکت و تلاش اثر بخش برای افزایش رای‌ نمی شناسم.متاسفانه برخی نهادهای تاثیرگذار بر این باور هستند که مشارکت حداکثری از رای آن ها کاهش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه برنده مشارکت بالای جامعه ایران و برنده مشارکت پایین، حامیان اندک سالاری هستند،ادامه داد:برنامه ای برای دولت ارائه خواهم کرد که بیش از سایر برنامه ها توانایی داشته باشد؛ جوان سازی دولت را پیش خواهم برد و برای ساخت توافق در داخل و خارج حل مسئله می کنم.

جهانگیری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران: گفت:مافیا کسی است که مردم را نسبت به آینده ناامید می‌کند و بدنبال انتخابات بی‌رمق است.

معاون اول دولت روحانی گفت:برای بحث عدالت و آزادی هرچه در توان دارم عرضه می کنم تا دولت ملت را تشکیل دهم؛ در این انتخابات یا نیامدند یا توانایی نامزد شدن نداشتند.امید و برنامه ای که برای توسعه ایران دارم صورت عمل به خود میگیرد که همراهی هموطنان را در این مسیر می طلبد.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۲:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
این در خودش چه دیده میخواد رئیس جمهور شود یادش رفته برا جابجایی منشی دفترش کاری از دستش بر نمیاومد احتمالا عقده ریاست داره وگرنه این دروغگو راچه به ریاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینها به جای نامزد شدن باید به عنوان متهم در دادگاه محاکمه بشن
نه اینکه به ریش ملنت بخندند
خدا لعنتتون کنه
رای ما دکتر محمد یا رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
سید امیر
۰۸:۰۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمی دانم ایشان ملت را چه فرض کرده وبا جه جسارت وروئی وارد انتخابات شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
جهانگیری گفت:اکنون بسیاری از هموطنان امیدی به انتخابات ندارند!!!!!!!!!????????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی بیجا کرد مزدور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر همه دلارهای جهانگیری (دلار 4200) وارد بازار شود چه شود!!
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۱۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما به چه امیدی میای کاندید میشی؟ خب بودی یا بد بودی به پای روحانی سوختی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
کلا میانه ای با خوبی نداره
آخرین اخبار