گوشی Realme GT Neo Flash Edition با شارژ 65 وات در راه است

شرکت Oppo تولید گوشی‌های پرچمدار Realme را از یک دستگاه یه دو دستگاه افزایش داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Oppo خط تولید گوشی‌های هوشمند پرچمدار Realme را با عرضه GT Neo در ماه آوریل از یک دستگاه به دو دستگاه افزایش داده است و اکنون به نظر می‌رسد عضو سوم ممکن است به لیست شرکت چینی به زودی اضافه شود.

ویژگی بارز گوشی GT Neo Flash Edition

طبق شایعه جدیدی که از طرف یک شرکت مشهور از این کشور منتشر شده، Realme به زودی نسخه GT Neo Flash Edition را به بازار عرضه خواهد کرد. جالب است بدانید علامت Flash موجود روی گوشی مخفف  شارژ است. بنا به دلایلی، GT Neo فقط از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری خود از شارژ سریع ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند و تا ۶۵ وات که در حال حاضر بالاترین رقم برای Realme و شرکت اصلی Oppo است. این، همان چیزی است که نسخه Flash برای اصلاح آن ساخته شده است.

گوشی Realme GT Neo Flash Edition با شارژ 65 وات در راه است

گوشی Realme GT Neo Flash Edition فقط یک GT Neo با شارژ ۶۵ وات است. ساختار باتری نیز برای انطباق با این وضعیت تغییر می‌کند، اما شما نمی‌توانید آن را ببینید و ظرفیت نامی یکسان خواهد بود. ما نمی‌توانیم علت اینکه چرا  GT Neo با شارژ ۶۵ وات عرضه نشد، را بیابیم  بنابراین نیاز به این نسخه جدید پیگیری را از بین می‌برد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار