دیپلمات هندی: جبهه مقاومت در برابر حملات صهیونیست‌ها موفق عمل کرده است

یک دیپلمات ارشد سابق هند در پیامی عملکرد نیروهای مقاومت دربرابر حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی را موفق ارزیابی کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «ام کی بهادرا کومار» سفیر سابق هند در ترکیه، در پیامی نسبت به درگیری‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه واکنش نشان داد و عملکرد نیرو‌های مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر را موفق ارزیابی کرد.

این مقام ارشد هند در پیامی توییتری نوشت: «جبهه مقاومت موفق شده تا دور تازه برخورد‌ها را با حالتی تعادلی پاسخگو باشد، یعنی گلوله‌باران را با گلوله‌باران، حمله به شهر را با حمله به شهر و موشک را با موشک پاسخ دهد.»

درگیری‌های فلسطین و رژیم اشغالگر از هشتم ماه مه با تشدید شدید تنش‌ها همراه بوده است. این مسأله پس از آغاز درگیری‌هایی در منطقه حرم «شریف قدس» و محله «شیخ جراح» کلید خورد. این درگیری‌ها پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی اقداماتی را برای اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه‌هایشان به اجرا در آورد.

ساعاتی پیش «بنی گانتس» وزیر دفاع رژیم صهیونیستی، با اشاره به حملات سنگین حماس به شهر‌های فلسطین اشغالی، اعلام کرد: «حماس بهایی سنگین را خواهد پرداخت. ما تمایلی به تشدید تنش در کرانه باختری نداریم؛ اما درصورتی که تروریسم از آن‌جا نیز سر در آورد؛ ما آن را سرکوب می‌کنیم.»

همچنین یک متخصص آمریکایی دفاع موشکی، کارآمدی سامانه دفاع موشکی صهیونیست‌ها موسوم به گنبد آهنین را زیر سوال برد و گفت: «هیچ مدرکی وجود ندارد که گنبد آهنین واقعاً کار کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار