تزریق ۲۵ هزار دوز واکسن برای گروه هدف در چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون ۲۵ هزار دوز واکسن برای گروه هدف تزریق شده و همچنان در فاز دوم واکسیناسیون کرونا قرار داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با توجه به قرار گرفتن ۴ شهرستان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی باید متذکر شد، وضعیت نارنجی و زرد بسیار شکننده و ناپایدار است.

او افزود: با نزدیک شدن به پایان موج و خیز چهارم شیوع بیماری کرونا، همچنان نگرانی‌ها از سینوسی شدن منحنی شیوع بیماری باقی است، به این معنا که هنوز به انتها نرسیده شاهد خیز بعدی باشیم.


بیشتر بخوانید


جزایری از مردم فهیم و همراه مردم استان درخواست کرد: دقت لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مراقبت کافی برای پرهیز از دورهمی و مراسم‌های تجمعی را داشته باشند.

او ادامه داد: تا امروز ۲۵ هزار دوز واکسن برای گروه هدف تزریق شده و همچنان در فاز دوم واکسیناسیون کرونا قرار داریم.

جزایری گفت: از فردا گروه سنی ۷۵ تا ۸۰ سال از طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ فراخوان می‌شوند.

او افزود: نیازی به مراجعه حضوری به پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی نیست، مراقبین سلامت با اعلام تاریخ، زمان دقیق و مکان، با توجه به واکسن موجود، از این گروه سنی برای تزریق واکسن دعوت بعمل خواهند آورد.

جزایری اضافه کرد: همزمان با فاز دوم هزار نفر از معلولین مراکز نگهداری واکسن کرونا را دریافت و با برنامه ریزی و ورود پارت‌های جدید به استان سایر گروه‌های هدف برای تزریق واکسن فراخوان خواهند شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار